Martin Boška: Fenomén ženského hokeje aneb Kampaň, která bořila rekordy i stereotypy

17. října 2025

Že je hokej sport jen pro drsné chlapy? Ani náhodou. Letošní Mistrovství světa v ledním hokeji žen, které Česká republika hostila vůbec poprvé, lámalo rekordy v návštěvnosti i sledovanosti. Jak vznikala kampaň, která pomohla bořit stereotypy a ukázala, že ženský hokej si zaslouží stejnou pozornost jako ten mužský? Podívejte se na záznam přednášky, která odhaluje zákulisí celého projektu.

Kampaň vycházela z premisy, že ženský hokej je sice v posledních letech v Česku na vzestupu, ale i hokejoví fanoušci ho vnímají jako okrajovou záležitost. Cílem Českého hokeje proto bylo přilákat na zápasy co největší počet fanoušků, budovat skvělou atmosféru jak přímo v hale, tak i u televizních obrazovek, a hlavně představit hokejové hrdinky jako vzor pro nejmladší generace. To je výzva, u které Seznam coby mediální partner nesměl chybět.

Martin Boška má na starosti brand, kampaně a mediální partnerství Českého hokeje. Rozvíjí strategii silné sportovní značky a řídí komunikační kampaně od domácích akcí národního týmu až po nábor nejmenších hokejistek a hokejistů. Podílel se i na úspěšné kampani k Mistrovství světa v ledním hokeji žen, které proběhlo v dubnu 2025 v Českých Budějovicích, a dlouhodobě pomáhá posilovat pozici ženského hokeje u nás.
Sdílet na sítích