Radek Moravec: Interaktivní reklama, která zaujme i baví

Od menších bannerových kampaní až po komplexní interaktivní projekty s milionovými rozpočty – Seznam Brand Studio se může pochlubit řadou úspěšných projektů. Radek Moravec představuje vybrané kampaně, které zaujaly svou kreativitou i výsledky, i interaktivní reklamní hry, u kterých lidé čas tráví nejen dobrovolně, ale dokonce rádi.

Když se brand spojí s interaktivitou nebo gamifikací, reklama se mění v zážitek. A když se lidé baví, jsou ochotní reklamnímu sdělení místo obvyklých vteřin věnovat minuty, nebo dokonce hodiny. Díky tomu si brand lépe zapamatují a vybudují si s ním pozitivní asociaci. Jak taková reklama může vypadat, zjistíte v záznamu přednášky.

Radek Moravec má bohaté zkušenosti z oblasti grafického designu. V Seznam Brand Studiu vytváří a řídí originální kampaně, které propojují interaktivitu, hravost a efektivitu. Mezi jeho hlavní odpovědnosti patří návrh a realizace kreativních konceptů, online her či interaktivních bannerů, které posouvají komunikaci klientů na novou úroveň.
Sdílet na sítích