Kristýna Lukšíková: Produktové novinky i užitečné tipy pro efektivnější monetizaci obsahu

Jak efektivně monetizovat obsah v prostředí Seznam Newsfeedu a jaké novinky jsme přichystali pro provozovatele obsahových webů? Těmto tématům se ve své přednášce věnovala Kristýna Lukšíková, která představila aktuální možnosti spolupráce i doporučení, jak z feedu vytěžit maximum.

Kristýna se zaměřila na klíčové oblasti spolupráce v rámci Seznam Newsfeedu – od přehledu byznys modelů a plánů do budoucna přes konkrétní vylepšení realizovaná v uplynulém roce až po tipy, co mohou partneři sami udělat pro vyšší výnosy. A zaměřila se i na nové možnosti monetizace, které nabízí platforma Podcasty.cz.

Kristýna Lukšíková v Seznamu v roce 2017 začínala jako konzultant Sklik Partner a společně s kolegy v průběhu let vybudovali službu Seznam Partner. Stála u zrodu Newsfeedu a pracovala jak na budování vztahů s našimi top partnery, tak na rozvoji dalších služeb vhodných pro majitele webů i tvůrce obsahu v online světě.
Sdílet na sítích