Martin Jeřábek (Mapy.cz): Chceme, aby s námi lidi byli po celou dobu jejich cesty

Veronika Geltner 30. července 2020

Do nové epizody podcastu Nejen o reklamě přijal červencové pozvání Martin Jeřábek, který už tři roky v Seznamu vede tým Mapy.cz.  Martin se nám svěřil s tím, jaké to je pracovat pro tak silnou značku a rozpovídal se také o strastích a slastech práce na projektu Covid19cz.

Označení manažera týmu Martin s úsměvem komentuje jako „buldozer“. Jak sám říká, jeho hlavním úkolem je odhrnovat věci, které by jeho tým mohli zarazit v práci. Do Seznamu ho přivedla láska k mapám. Není se také čemu divit, jako vystudovaný kartograf a geodet si dokáže poradit i s její papírovou verzí, ačkoli je „geodet, který nikdy moc negeodetil“.

Martina na Mapy.cz baví jejich cesta od turistické aplikace po sofistikovaného pomocníka na cestách v lese i ve městě: „Mapy se postupně posouvají. Teď jsme začali makat na navigaci do auta. Máme jedinečnou pozici v turistické rovině, ale chceme, aby lidé s námi byli po celou dobu jejich cesty, pěšky, autem nebo na kole.“

V rozhovoru jsme se také dotkli témata zapojení Mapy.cz do projektu Covid19cz. Martina Jandoru zajímalo, jak ke spolupráci došlo, co vše k tomu bylo potřeba udělat a v jaké formě projekt pokračuje dál.

Mapy.cz jsou pro Martina i jeho tým naprostý lovebrand, ale chápou, že není možné zavděčit se všem uživatelům: „Když takový produkt rozvíjíš, vždy se stane, že někomu během toho šlápneš tzv. na kuří oko. Vždy se najde skupina lidí, kterým se daná novinka nebude líbit. Ale na druhou stranu cítím, že naši uživatelé nás podporují a mají nás rádi. Chodí nám i emaily od uživatelů například s fotkami v mlze a komentářem: dali jsme to díky Mapám.“

A co ještě v nejnovější epizodě zazní? Poslechněte si, proč Martin slyší na přezdívku Marvin, jak se vypořádávají s konkurencí, jak velká jsou očekávání a jak pracují se zpětnou vazbou od uživatelů.

Veronika Geltner

PR specialistka

Sdílet na sítích
Poslouchat nás můžete i na