Dosáhli jsme jednoho milionu registrovaných uživatelů. Měsíčně přibyde na službě průměrně 4000 nově registrovaných uživatelů a zobrazí si ji dva miliony návštěvníků. To odpovídá asi 50 % domácností v Česku.
#Kupi.cz
Kupi Magazín nově nabízí tak trochu jinou reklamu – Advertorial
Nákupní rádce Kupi.cz spustil na svém online magazínu nový formát placené inzerce. Od října může klient kromě obsahové spolupráce a PR článku využít další možnost placené reklamy, kterou nabízí obchodní tým pod názvem Seznam Advertorial. Přesné zacílení máme v malíčku Tento reklamní formát, který velmi věrně simuluje nekomerční redakční text, lze cílit na vybranou lokalitu, …
Nenechte si nic ujít
Stačí zanechat e-mail a o všem důležitém vám dáme vědět.
Zajímavé letní obsahové spolupráce Kupi Magazínu
Magazín největšího českého rádce Kupi.cz, který pomáhá s každodenními nákupy, má za sebou úspěšné léto. I přesto, že v letních měsících čtenost online magazínů obecně klesá a ve zpravodajství se tomuto období říká „okurková“ sezona, Kupi Magazín nezahálel. Kromě užitečných rad, inspirací a informací pro všechny se zájmem o nákupy zařadil do svého obsahu také …
F&Q: Co ohledně dat a letáků zajímá naše zákazníky?
Nejen my v Kupi.cz se chceme neustále zlepšovat. Stejnou motivaci mají i naši zákazníci. Proto jsme sesbírali několik dotazů ohledně tvorby letáků a využití dat. Odpovědi na ně možná pomohou i vám. Dotazy vychází také z rozhovoru s Hynkem Zbořilem, který vyšel na portálu Mediaguru.cz.
Obchodování na internetu jde ruku v ruce se zájmem o online letáky
Nakupování na internetu se stává stále více oblíbené, což má pozitivní vliv také na online letáky. Koronakrize přivedla ve větší míře do online světa i ty, kteří se v něm dříve tolik neorientovali – seniory. O tom, jak se Kupi.cz daří a co přináší klientům, se rozpovídal Hynek Zbořil, výkonný ředitel Kupi.cz. Online nakupování přichází …
7 důvodů, proč je geocoding pro všechny
Na Kupi.cz objevujeme velké možnosti využití geolokace neboli „geocodingu“ v praxi. Díky našim rozsáhlým datům umíme zjistit, ve kterém koutu České republiky se určité online letáky či produkty prohlížejí nejvíce a kde má značka ještě rezervy. Jak s touto informací mohou naložit výrobci či prodejci v FMCG? Jak podrobné jsou mapy Na základě geolokace jsme …