Přejít na obsah

#Tisková zpráva

(Stránka 12)



Auto-moto web Garáž.cz slaví pět let pod kapotou Seznam.cz. Měsíčně ji navštíví přes dva miliony uživatelů

Hana Holubová 13. června 2023

Známá doména Garáž.cz určená všem milovníkům automobilů patří již pět let do mediálního domu Seznam.cz. Na auto-moto magazínu zaparkuje průměrně 2 005 379 reálných uživatelů měsíčně, což z něj dělá online jedničku tuzemské auto-moto mediální scény. Před pěti lety přišel Seznam.cz s ambiciózním cílem ‒ vytvořit největší a nejnavštěvovanější automotive portál v českém prostředí, centrum informací …


Mapy.cz upozorní ve své navigaci jako první aplikace v České republice na rizikové úseky. Spolupracuje s Portálem nehod

Aneta Kapuciánová 8. června 2023

Zobrazování rizikových míst přímo v aplikaci Mapy.cz navazuje na dosavadní spolupráci Seznamu a Portálu nehod, která začala v loňském roce využíváním mapových podkladů české internetové jedničky pro zobrazování míst nečastějších nehod. Veškerá data, která se do aplikace Mapy.cz automaticky posílají z Portálu nehod, zohledňují nejen počet nehod, ale také jejich závažnost. Řidičům se tak v navigaci zobrazí …


Seznam.cz Kalendář umožní uživatelům pracovat v tmavém režimu

Aneta Kapuciánová 1. června 2023

Webový Kalendář od Seznamu nově nabízí tmavý režim. Zapnout ho lze v nastavení této služby, kde uživatelé zvolí buď tmavý režim nebo možnost, že se vzhled kalendáře přizpůsobí režimu operačního systému. Poslední roky uživateli velmi oblíbená funkce tmavého vzhledu zlepšuje čitelnost textu, snižuje jas vyzařovaný z mobilního zařízení, námahu očí, a naopak zvyšuje výdrž baterie. …


Mobilní verze cenového srovnávače Zboží.cz má novou podobu. Změny jsou součástí příprav nově vznikající platformy Seznam Marketplace

Aneta Kapuciánová 25. května 2023

Mobilní verze služby Zboží.cz prošla rozsáhlou proměnou s hlavním cílem výrazně zrychlit a zjednodušit kupujícím hledání produktů a orientaci v informacích důležitých při jejich výběru. Největšími změnami prošly produktový detail, výsledky hledání u jednotlivých kategorií, ale i samotná domovská stránka. Všechna tato vylepšení jsou součástí změn, které bude Zboží.cz postupně realizovat v rámci integrace vznikající …


Společnost Seznam.cz vykázala za rok 2022 tržby ve výši 5,928 miliardy korun

Aneta Kapuciánová 24. května 2023

Tržby společnosti Seznam.cz se oproti roku 2021 zvýšily o 5,8 % na necelých 5,93 miliardy korun. Naproti tomu zisky české internetové jedničky činily před zdaněním 1,284 miliardy korun, což v meziročním srovnání představuje pokles o 34,5 %. Za snížením zisku stojí nejen zvyšující se náklady související s aktuální ekonomickou situací, ale i významné personální investice, které byly …


Seznam Brand Studio má z Native Advertising Awards čtrnáct medailí. Andy Sitta je Nejlepším marketérem nativní reklamy

Kristýna Hořovská 11. května 2023

Českému Seznam Brand Studiu se i letos podařilo získat na největší mezinárodní soutěži nativní reklamy celou řadu prestižních ocenění. Z Native Advertising Awards, které se letos vyhlašovaly v dánské Kodani, si Andy Sitta a jeho tým odvážejí hned čtrnáct ocenění. Zlatou pozici získalo studio české internetové jedničky v šesti kategoriích. Odvezlo si i po čtyřech …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí