Přejít na obsah

#Tisková zpráva

(Stránka 51)



Nálepka „Nevhazovat letáky“ šetří životní prostředí. Akce si lidé zjistí online

Kristýna Hořovská 17. prosince 2018

Pokud je jedním z vašich novoročních předsevzetí snaha žít v příštím roce ekologičtěji, pak vás jistě zaujme, že nákupní rádce Kupi.cz startuje distribuci samolepky s heslem „Nevhazovat letáky“. Na odběrných místech bude zdarma. Výhodou samolepky zakazující vhazování papírových letáků do schránek je její kvalitní grafické zpracování a stálost barev i ve venkovním prostředí.


Seznam.cz rozšiřuje nabídku měření dopadu video reklamy, představuje Sbrandlift

Kristýna Hořovská 17. prosince 2018

Nástroj pro měření brandových video kampaní v Česku spouští i česká internetová jednička, společnost Seznam.cz. Klasický Brand lift zadavatelům přináší informace o dopadu video kampaní na povědomí o značce a o dopadu reklamy na preference nebo nákupní chování uživatelů. Sbrandlift navíc nabízí inzerentům možnost získat přehled o dopadu celé kampaně v síti Seznamu. Novinku oceňují zejména …


Češi i letos zůstanou věrní tradicím. Když už mění kapra, tak za lososa

Kristýna Hořovská 29. listopadu 2018

Tradiční jídlo, tedy kapra s bramborovým salátem, bude na Štědrý den večeřet skoro 90 % lidí. Pokud někdo nebude věrný tradicím, pravděpodobně vymění kapra za lososa. Vyplývá to z  průzkumu vánočních preferencí internetových uživatelů společnosti Seznam.cz. Podle dat nákupního rádce Kupi.cz, který disponuje informacemi o vývoji cen českých potravin v řetězcích, nás letos štědrovečerní menu vyjde zhruba …


Stream.cz nabídne během vánočních svátků speciální díly oblíbených pořadů

Hana Holubová 29. listopadu 2018

K prosincovým dnům, a hlavně k těm svátečním, neodmyslitelně patří skvělé jídlo, pití a dobrá zábava. Tu si mohou diváci Stream.cz dopřát díky speciálním dílům svých oblíbených pořadů. Dozví se v nich, jak si připravit svařené pivo (Pivní republika), vánoční makronky (Někdo to rád sladké), jak si užít to nejlepší ze street foodu na vánočních trzích v Drážďanech …


Seznam.cz rozvíjí video reklamu, nově ji nabízí i v Skliku

Kristýna Hořovská 29. listopadu 2018

Česká internetová jednička, společnost Seznam.cz, přináší zadavatelům a agenturám novinku v podobě video reklamy v důvěrně známém prostředí reklamního systému Sklik. Ke stávajícím osvědčeným možnostem nákupu inzertního prostoru tak přidává další. Seznam.cz se aktuálně soustředí na video reklamu jako na jeden z dlouhodobě rostoucích nástrojů digitálního marketingu.


Televize Seznam nabídne vybrané zápasy anglické, španělské, italské a německé fotbalové ligy

Hana Holubová 22. listopadu 2018

Vybraná utkání anglické Premier League, španělské La Ligy, německé 1. Bundesligy a italské Serie A bude ve spolupráci s DIGI TV a T-Mobile TV vysílat celoplošná Televize Seznam v novém pořadu TOP Fotbal živě. S komentovanými přenosy začíná v neděli 2. prosince, kdy divákům od 14.45 hodin přinese zápas Arsenal vs. Tottenham. Poté pak vždy o víkendu odvysílá živě jedno …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí