Přejít na obsah

#Vyhledávání

(Stránka 16)



Chytřejší jízdní řády ve vyhledávání od Seznamu

Tým Vyhledávání 3. února 2021

Tisíce našich uživatelů denně zadávají do seznamáckého vyhledávání dotazy na jízdní řády veřejné dopravy. Starou upoutávku jsme se tedy rozhodli ve spolupráci s Jízdními řády osvěžit nejen graficky, ale i funkčně: kromě obecných dotazů typu jízdní řády nově umíme reagovat i na dotazy na meziměstské spoje v Česku (např. opava ostrava autobus) a první dva …


Vyhledávání pomocí významových vektorů

Martina Pomikálková 2. února 2021

V pátek 29. ledna jsme do přirozeného vyhledávání nasadili největší změnu v technologii za posledních 10 let: hledání pomocí významových vektorů. Hledání webových stránek, které obsahují konkrétní slova, jsme teď rozšířili o hledání stránek, které mají podobný význam jako dotaz i přesto, že v nich některé z požadovaných slov chybí. Vyhledávání na Seznamu dosud fungovalo …


Češi se na internetu v roce 2020 zajímali o trendy účesy, venkovní události nebo domácí výrobu roušek, ukazují data Seznam.cz Vyhledávání

Aneta Kapuciánová 20. ledna 2021

Každoročně zveřejňuje česká internetová jednička skokany internetu za uplynulý rok. Čerpá z dat své služby Vyhledávání a jedná se o nejrůznější témata z kategorií osobnosti, události a produkty, která se na internetu v meziročním srovnání vyhledávala výrazně více. Do žebříčků za rok 2020 se dle očekávání propsaly i výrazy týkající se pandemie koronaviru.


Seznam.cz nově upozorňuje své uživatele na dezinformační weby

Aneta Kapuciánová 15. prosince 2020

Vyhledávání české internetové jedničky nově varuje uživatele před dezinformačními weby, které mohou šířit fake news a hoaxy. Upozornění na nedůvěryhodný obsah se uživatelům objeví v přirozených výsledcích hledání vždy pod nadpisem a odkazem na konkrétní médium. Jedná se o další aktivitu, kterou Seznam.cz přispívá ke zvýšení ochrany svých uživatelů před neověřeným a manipulativním obsahem.


Seznam.cz naváže na pohádkovou tematiku i ve své vánoční marketingové kampani. Podpoří Vyhledávání a aplikaci Seznam.cz

Aneta Kapuciánová 2. prosince 2020

Kampaň Vánoce se Seznamem české internetové jedničky se zaměřuje na oslovení nových uživatelů Vyhledávání a podporu aplikace Seznam.cz v mobilních zařízeních. Hlavní myšlenkou komunikačního konceptu je poukázat na užitečné vychytávky ve Vyhledávání, například na chytré karty, které lidem při hledaní zobrazí vánoční témata, jako jsou tipy na dárky nebo dekorace či recepty. Mediamix v rámci propagace …


Kampaň Seznam v mobilu sází na pohádkovou tematiku a děda Vševěda

Aneta Kapuciánová 5. října 2020

Nová podzimní kampaň české internetové jedničky má za cíl zvýšit povědomí o Vyhledávání a aplikaci Seznam.cz v mobilních zařízeních. Seznam.cz je silný technologický hráč, který chce prostřednictvím těchto dvou služeb uspokojit uživatelské potřeby lidí i při používání mobilu, a zároveň podpořit konzumaci obsahu a služeb skrze zmíněná mobilní zařízení. Televizní kampaň doplní online, tedy videa …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí