Kampaň Léto se Seznamem podpoří Vyhledávání a stahování aplikace Seznam.cz

Petra Dvořáková 15. června 2021

Prázdninová kampaň české internetové jedničky Léto se Seznamem s podtitulem „v pohybu“ má za cíl podpořit službu Vyhledávání a aplikaci Seznam.cz zejména v mobilních zařízeních a přivést nové uživatele. Reklamní propagace navazuje na úspěšný koncept s pohádkovou postavou děda Vševěda v hlavní roli. Televizní kampaň doplní tištěná média a online, konkrétně videa na sociálních sítích, rádiové spoty a delší formát reklamního spotu v kinech.

„Prostřednictvím našich kampaní poukazujeme na to, že jsme jednička na hledání lokálních témat. A tak chceme inspirovat uživatele, aby v době po rozvolnění hledali na Seznamu informace týkající se třeba volnočasových aktivit, a to nejen na počítači, ale také skrze mobily,“ říká Monika Mašková, brand manažerka Seznam.cz, a dodává, že se v kampani objeví nejvíce hledaná lifestylová témata spojená se sezónními aktivitami a venkovním pohybem, která se podle aktuálnosti budou v reklamních vizuálech měnit. Půjde o chytré karty ve Vyhledávání, které lidem při hledaní zobrazí internetové tipy na turistické výlety, recepty nebo sportovní události jako například ME ve fotbale.

Chytrý dědeček zná díky Vyhledávání odpověď úplně na všechno

Hlavní postava reklamního příběhu, děd Vševěd, ztvárňuje postavu, k níž si lidé chodí pro radu. „I na základě pozitivní zpětné vazby od našich uživatelů navazujeme na stejnou vizuální podobu a komunikační linku jako v případě předešlých kampaní, které zdůrazňovaly českost. Z tohoto důvodu se v nových spotech objeví i pohádkové postavy hloupý Honza a čarodejnice nebo věrný pejsek Krasty,“ popisuje Mašková.

Propagace běží od 14. června až do 15. září 2021 formou tří hraných videospotů, které na základě konceptu marketingového týmu Seznam.cz připravila kreativní a produkční agentura Flux films. Mediální mix zahrnuje online i offline média. Online obsahuje bannerovou podporu, videoreklamu na platformě YouTube a komunikaci na sociálních sítích. V offline médiích se kampaň objeví v rámci externích tištěných médií, v rádiích Expres FM, Classic Praha a v Českém rozhlase. Kampaňový spot poběží také v kinech CineStar. Hrané spoty budou ke zhlédnutí na obrazovkách televize Nova, Prima a sponzorský spot poběží v Televizi Seznam.

Petra Dvořáková

PR specialistka

Sdílet na sítích