Přejít na obsah

Trendy a výzkumy

(Stránka 9)



Chcete rychle získat informace o aktuálním i historickém vývoji cen bytů, domů i pozemků? Je tu pro vás nástroj Vývoj nabídkových cen na Cenovém kompasu Sreality.cz

Kristýna Hořovská 25. ledna 2023

Nástroje, které Cenový kompas nabízí, jsou k dispozici i všem zástupcům médií. Díky nástroji Vývoj nabídkových cen od nejnavštěvovanějšího českého realitního portálu můžete rychle získat informace o cenách realit inzerovaných v jeho nabídce. Cenový kompas Sreality.cz umožňuje prostřednictvím nástroje Vývoj nabídkových cen získat základní představu o vývoji cen rodinných domů, stavebních pozemků, rekreačních objektů (chat …


Aktualizovaná data vývoje nabídkových cen bytů 2+kk v Česku za IV. kvartál roku 2022

Kristýna Hořovská 25. ledna 2023

Přinášíme vám aktuální data z nástroje Cenový kompas Sreality.cz. Žebříček vývoje cen bytů na portálu Sreality.cz o velikosti 40 až 60 metrů čtverečních ve všech krajích Česka, tedy v zásadě klasických 2+kk, kterých je dlouhodobě v nabídce zastoupeno řádově nejvíce. Soubor s daty naleznete v příloze ke stažení. „Právě u tohoto typu nemovitostí je vývoj …


Problém pamatovat si všechna hesla k potřebným internetovým účtům má téměř polovina lidí

Kristýna Hořovská 26. července 2022

Podle aktuálního výzkumu* agentury STEM/MARK, který si nechala zpracovat společnost Seznam.cz, je pro značnou část lidí těžké zapamatovat si hesla k e-mailům a webovým službám. Více jak čtvrtina lidí proto používá stejné heslo při většině registrací na různých webech. Zapamatovat si všechna hesla je podle výzkumu velmi snadné jen pro 15 % dotázaných. Řešením je možnost …


Doporučovací systémy podruhé: Dozvíte se, jak je postavena jejich architektura

Veronika Geltner 19. května 2022

V posledním článku o doporučovacích systémech jsme vyzdvihli schopnost doporučovacích systémů (DS) výrazně zvýšit úroveň nabízených služeb, díky které  v posledních letech pronikly do všech oblastí, kde jsou obsah nebo služby nabízeny koncovým uživatelům. Metody strojového učení, které se v DS využívají, jsou ze stejného důvodu předmětem pokročilého výzkumu v mnoha prestižních technologických společnostech. V …


Proč inzerovat na webech prémiových vydavatelů? Protože mají pozitivní vliv na vnímání vaší značky

Eva Libichová 9. září 2021

Čtenáři a návštěvníci webových stránek s vysokou kredibilitou mají větší tendenci si zapamatovat značky, které na nich inzerují. Zahraniční studie ukazují, že umístění reklamy na webu prémiového vydavatele přispívá až k trojnásobnému nárůstu metrik, jako je oblíbenost značky, zvažování koupě a ochotu doporučit značku známému. Prémioví vydavatelé dbají na vizibilitu reklam a zároveň stránky reklamou …


Programatik od A do Z: Důležitost brand safety a její řešení

Eva Libichová 27. května 2021

Jak důležité je téma brand safety pro zadavatele reklamy? A jaké mají možnosti, když chtějí v programatickém nákupu svou reklamu zveřejňovat jenom na bezpečných webech? V pokračování blogového seriálu s odborníky na programatickou reklamu se podíváme právě na téma bezpečí značky. Na dotazy tentokrát odpovídali Michael Štádler, Martin Slavík a Jan Brendl. Potřeba zadavatele reklamy …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí