Výsledky SEFovačky

Děkujeme, že jste se zapojili do naší hry. Abyste si mohli ověřit, jak jste si vedli, přinášíme vám správné odpovědi.

  • Které tvrzení je pravdivé? (Jiří Udatný)

a) Přesnost sociodemografického cílení v Seznamu je srovnatelná s evropským průměrem. 
b) Většina nákupních cest začíná proklikem na web inzerenta. 
c) Geolokace podle IP adresy je na úrovni města často nepřesná. ✅ 

  • Jaký podíl uživatelů už dnes neoslovíte pomocí cookies třetích stran? (Jakub Drahokoupil)

a) 10 % 
b) 25 % 
c) 34 % ✅ 

  • Kolik produktů bylo v mikropřípadovce Pricing Fox? (Michal Janík)

a) cca 9 000 
b) cca 900 000 ✅ 
c) cca 90 000 000 

  • Kolik ozdob hráči dohromady poshazovali v rámci Vánoční hry? (Jaroslav Petrnoušek & Radek Moravec)

12 608 270 ✅ 

  • Co patří mezi hlavní výhody garantované reklamy od Seznamu? (Lukáš Kříž & Jakub Gremmel) 

a) Možnost přednostního výdeje reklam v kombinaci s garantovaným počtem zobrazení ✅ 
b) Zajištění vyššího počtu kliknutí na reklamu bez ohledu na rozpočet 
c) Automatizace bez možnosti cílení, pevně dané plochy a omezený reporting 

  • Pomocí jaké technologie vydává Chytrá kampaň reklamu do vyhledávání? (Ondřej Vícha)

a) Vektorizace ✅ 
b) Personalizační model 
c) Shoda klíčového slova s Query 

  • Kolik bylo kliknutí na reklamu vydanou Sklikem včetně Seznam Nákupů 7. února 2025? (David Velechovský)

2 051 205 ✅