Výsledky SEFovačky
Děkujeme, že jste se zapojili do naší hry. Abyste si mohli ověřit, jak jste si vedli, přinášíme vám správné odpovědi.
- Které tvrzení je pravdivé? (Jiří Udatný)
a) Přesnost sociodemografického cílení v Seznamu je srovnatelná s evropským průměrem.
b) Většina nákupních cest začíná proklikem na web inzerenta.
c) Geolokace podle IP adresy je na úrovni města často nepřesná. ✅
- Jaký podíl uživatelů už dnes neoslovíte pomocí cookies třetích stran? (Jakub Drahokoupil)
a) 10 %
b) 25 %
c) 34 % ✅
- Kolik produktů bylo v mikropřípadovce Pricing Fox? (Michal Janík)
a) cca 9 000
b) cca 900 000 ✅
c) cca 90 000 000
- Kolik ozdob hráči dohromady poshazovali v rámci Vánoční hry? (Jaroslav Petrnoušek & Radek Moravec)
12 608 270 ✅
- Co patří mezi hlavní výhody garantované reklamy od Seznamu? (Lukáš Kříž & Jakub Gremmel)
a) Možnost přednostního výdeje reklam v kombinaci s garantovaným počtem zobrazení ✅
b) Zajištění vyššího počtu kliknutí na reklamu bez ohledu na rozpočet
c) Automatizace bez možnosti cílení, pevně dané plochy a omezený reporting
- Pomocí jaké technologie vydává Chytrá kampaň reklamu do vyhledávání? (Ondřej Vícha)
a) Vektorizace ✅
b) Personalizační model
c) Shoda klíčového slova s Query
- Kolik bylo kliknutí na reklamu vydanou Sklikem včetně Seznam Nákupů 7. února 2025? (David Velechovský)
2 051 205 ✅