Praha, 4. listopadu 2003 – Internetový portál Seznam.cz pokračuje v marketingové mediální kampani, nyní prostřednictvím rozhlasu. Součástí kampaně je i velká soutěž pro uživatele portálu o stovky cen s hlavní výhrou v podobě zájezdu do Brazílie.
Marketingová kampaň portálu Seznam.cz odstartovala na konci srpna letošního roku, kdy se na obrazovkách TV Nova a TV Prima objevily 30vteřinové (a později i 10vteřinové) reklamní spoty podporující vyhledávání na portálu. Na televizní kampaň nyní navazuje 3týdenní rozhlasová kampaň na 52 celoplošných i regionálních rozhlasových stanicích. Cílem kampaně je komunikovat výhody regionálního vyhledávání v katalogu Seznam.cz, ale také avizovat velkou soutěž pro uživatele portálu.
Seznam soutěž probíhá na hlavní stránce www.seznam.cz každý všední den od 3. 11. do 21. 11. 2003. Úkolem soutěžících je odpovědět na otázku dne, která se týká přímo vyhledávání na portálu Seznam.cz. Ze správných odpovědí je každý den vylosováno 10 denních výherců, kteří obdrží DVD a videokazety od společnosti Warner Home Video. Všechny došlé správné odpovědi budou navíc zařazeny do slosování na konci soutěže o hlavní výhru, tj. zájezd do Brazílie pro dvě osoby od cestovní agentury MojeDovolená.cz. Jen za první den se soutěže zúčastnilo víc než 1 000 lidí. Více informací o soutěži naleznete na stránce http://soutez.seznam.cz