Více než 200 tisíc zákazníků denně přivede na webové stránky inzerentů nová služba Sklik. Na principu PPC ji Seznam veřejně testoval od června loňského roku. Od 16. února 2007 je v ostrém provozu a už teď je jasné, že na reklamním trhu uspěla.
Služba založená na systému PPC (Pay per Click) má pro  inzerenty hned několik výhod: reklama je tu velice přesně zacílena a tak oslovuje především ty uživatele, kteří  hledají informace, služby, nebo zboží na internetu.  Sklik je  dobře chráněn před neplatnými prokliky a s minimální cenou 20 haléřů za proklik je na českém internetu nejlevnější. 
 Inzerent si může sám nastavit jak celou reklamní kampaň, tak  cenu za  proklik. Tím má kontrolu nad svými penězi a přesně vidí, kolik uživatelů navštívilo jeho webové stránky z reklamy v Skliku.
 Pokud klient nechce se službou pracovat sám, může využít profesionální pomoc Seznamu, tzv. optimalizaci. Ta mu vytvoří nejen klíčová slova pro snadné hledání jeho webových stránek, ale doporučí i vhodné nastavení kampaně a cenu za jeden proklik. Ke vstupu do služby stačí pouhá registrace na kterékoliv službě Seznamu a přihlášení na adrese www.sklik.cz.       
 Více informací o službě je také adrese http://sklik.cz.sblog.cz/       
První dny svého již definitivního provozu na českém internetu zahajuje Sklik s výbornou bilancí: na 5 tisících aktivních účtech zobrazuje více jak 40 tisíc aktivních inzerátů.        
„Ze všech služeb Seznamu je Sklik nejrychleji rostoucí službou  s velkým obchodním a inzertním potenciálem. Budeme rádi, pokud jí tento trend vydrží co nejdéle,“ hodnotí první výsledky Skliku ředitel Seznamu Pavel Zima.