Služba Sklik s úspěchem na reklamním trhu a v ostrém provozu

19. února 2007

Více než 200 tisíc zákazníků denně přivede na webové stránky inzerentů nová služba Sklik. Na principu PPC ji Seznam veřejně testoval od června loňského roku. Od 16. února 2007 je v ostrém provozu a už teď je jasné, že na reklamním trhu uspěla.

Služba založená na systému PPC (Pay per Click) má pro  inzerenty hned několik výhod: reklama je tu velice přesně zacílena a tak oslovuje především ty uživatele, kteří  hledají informace, služby, nebo zboží na internetu.  Sklik je  dobře chráněn před neplatnými prokliky a s minimální cenou 20 haléřů za proklik je na českém internetu nejlevnější.

Inzerent si může sám nastavit jak celou reklamní kampaň, tak  cenu za  proklik. Tím má kontrolu nad svými penězi a přesně vidí, kolik uživatelů navštívilo jeho webové stránky z reklamy v Skliku.

Pokud klient nechce se službou pracovat sám, může využít profesionální pomoc Seznamu, tzv. optimalizaci. Ta mu vytvoří nejen klíčová slova pro snadné hledání jeho webových stránek, ale doporučí i vhodné nastavení kampaně a cenu za jeden proklik. Ke vstupu do služby stačí pouhá registrace na kterékoliv službě Seznamu a přihlášení na adrese www.sklik.cz. 
Více informací o službě je také adrese http://sklik.cz.sblog.cz/ 

První dny svého již definitivního provozu na českém internetu zahajuje Sklik s výbornou bilancí: na 5 tisících aktivních účtech zobrazuje více jak 40 tisíc aktivních inzerátů.
„Ze všech služeb Seznamu je Sklik nejrychleji rostoucí službou  s velkým obchodním a inzertním potenciálem. Budeme rádi, pokud jí tento trend vydrží co nejdéle,“ hodnotí první výsledky Skliku ředitel Seznamu Pavel Zima.

Sdílet na sítích