Víte, že se můžete podívat na strukturu svých reklamních kampaní v Skliku a zjistit zajímavé informace?
Struktura účtu zobrazuje všechny kampaně, sestavy, počet inzerátů i aktivních a neaktivních klíčových slov.
Tento malý nástroj je umístěný pod přehledem kampaní. Po kliknutí na odkaz „Struktura účtu“ se zobrazí výpis kampaní a sestav, a počty inzerátů, aktivních a neaktivních klíčových slov. Jedním kliknutí se pak můžete dostat do kampaně nebo sestavy, ve které chcete něco změnit.
TIP Skliku – při každé kontrole vašich kampaní klikněte na odkaz „Struktura účtu“. Okamžitě si můžete zkontrolovat, zda nemáte v sestavách neaktivní klíčová slova (jsou zvýrazněna červeně). Prokliknutím do příslušné sestavy pak můžete taková slova upravit, tak, aby se na ně opět vaše inzeráty začaly zobrazovat. Slova můžete aktivovat zvýšenou cenou nebo třeba překopírovat neaktivní slova do nové konkrétnější sestavy a napsat k nim zajímavý text inzerátu.
Ferda