Sklik je dvojnásob velký

31. ledna 2008

Uplynulo půl roku a reklamní systém Sklik zdvojnásobil počet inzerátů

Reklamní systém Sklik je rozjetým vlakem v internetové reklamě. Posuďte sami:

  • Počet aktivních inzerátů se za posledních 6 měsíců zdvojnásobil a před několika dny jejich počet překročil hranici 200 tisíc aktivních inzerátů.
  • Na stránky inzerentů přivede Sklik denně 450 tisíc uživatelů, kteří hledají to, co služba nabízí.
  • V Skliku je v tuto chvíli 9000 aktivních účtů. Toto číslo se zvyšuje plynule každý měsíc.

Co je Sklik?

Sklik komukoli umožňuje zadat si  inzerát a klíčová slova, na která se inzerát bude objevovat ve stránkách vyhledávání na Seznamu a dalších službách. Inzeráty se neplatí na období, ale za to, když na ně lidé klikají. Proto se Sklik řadí mezi PPC systémy (PPC znamená PayPerClick, tedy platba za proklik).

'Jirka Chomát
Jirka

Sdílet na sítích