Sklik výzva: Nejlepší Black Friday strategie má vítěze
Závěr roku patřil tradičně Black Friday a agentury stály před poslední letošní Sklik výzvou, ukázat tu nejlepší strategii v hlavní nákupní sezóně. Jak si s ní poradili a kdo se stal vítězem?
V úterý 1. března 2011 v dopoledních hodinách spouští Seznam.cz svou novou službu Tip. Jak bylo již dříve avizováno, Tip od Seznamu bude uživatele upozorňovat na netradiční služby, zajímavé výrobky či kulturní akce.
Jako první se uživatelé mohou těšit na Tip na novou Škodu Fabii a na krátké zamyšlení nad tím,čím je podle Seznam.cz právě toto auto specifické. Několik uživatelů, bude mít dokonce možnost si vozidlo v hodnotě 250 tisíc korun pořídit za pěkných 25Kč! V nabídce jsou celekem tři vozidla. Tuto nabídku ale Seznamáci a jejich rodinní příslušníci využít samozřejmě nemohou.
“Zvažovali jsme, jaký Tip od Seznam.cz by uživatelé pro začátek ocenili nejvíce. Tip na nové vozidlo pro nadcházející motoristickou sezónu nakonec s převahou zvítězil,” uvedl ke spuštění nové služby produktový manažer Seznam.cz Petr Král.
Tip se během dne zobrazí přímo na titulní stránce Seznam.cz:

“V návaznosti na první tip se dá očekávat, že v nejbližší době přineseme i další tipy pro motoristy, například školu smyku nebo kondiční jízdy,” dodává Král.
Po kliknutí na odkaz se nám zobrazí daný detail tipu:
