15. 8. 2011

Seznam.cz spouští nové promo projektu Seznam se bezpečně díky soutěži Young Lions

Seznam.cz se letos poprvé zapojil do národního kola mezinárodní soutěže Young Lions. Dával zadání pro kategorii Cyber, kde byl zastoupen i v porotě a nyní nasazuje vítězné a kreativní interaktivní bannery na podporu svého projektu Seznam se bezpečně.

Seznam.cz se letos stal partnerem národního kola soutěže pro talentované mladé kreativní odborníky na komunikaci, Young Lions. Stal se partnerem kategorie Cyber a vložil do soutěže ne zcela lehké zadání: Vytvořit zajímavé bannery na projekt Seznam se bezpečně, kterým se Seznam.cz snaží upozorňovat na rizika sdílení informací a interakce s ostatními uživateli primárně mladé (12-16 let), ale také jejich rodiče a učitele. Kromě on-line prezentace projekt zahrnuje i setkání se studenty, kam vždy míří expert na sociální média Seznam.cz, Martin Kožíšek, společně se zástupcem Policie ČR a senátorem odpovědným za bezpečnost na internetu.

V porotě hodnotící bannery, které mladí kreativci vytvořili v národním kole soutěže Young Lions, zasedl i Martin Šámal, Senior brand manažer Seznam.cz. „Podle reakcí soutěžících, kteří se letos do Young Lions přihlásili, bylo zadání údajně vcelku překvapivé. Většina trénovala na zadání charitativních projektů, ale v briefu se objevilo téma silné a zcela cyber – Seznam se bezpečně, zaměřené na zcela konkrétní cílové skupiny s poměrně širokým potenciálem sdělení. Ale na výsledcích tato překvapivost nebyla znát. Porota, složená ze zástupců firem i agentur, se na vítězi shodla relativně rychle,“ komentoval Martin Šámal.

Vítězi kategorie Cyber se stali Martin Nesrsta a Jakub Sodomka z digitální agentury Prague bistro. Jejich banner nasazuje Seznam.cz na webové stránky svých služeb, aby rozšířil povědomí o tomto projektu a velmi dobrou práci mladých tvůrců využil. To, že se porota ve výběru vítěze nespletla, dokládá i krásné třetí místo tohoto autorského týmu ve světovém finále soutěže Young Lions v Cannes.

INFORMACE PRO EDITORY:
Vítězný banner na projekt Seznam se bezpečně v kategorii Cyber soutěže Young Lions si můžete prohlédnout nebo ještě lépe proklikat zde.

Soutěž Young Lions
V roce 1995 vznikla na nejprestižnějším světovém festivalu kreativního průmyslu Cannes Lions unikátní soutěž, která podporuje rozvoj mladých talentovaných kreativních odborníků na komunikaci. Dvoučlenné týmy do 28 mají pouze 24 hodin od zadání na to, aby odevzdaly vypracované koncepty na konkrétní brief. Brief je tajný až do začátku soutěže, aby všichni měli stejnou výchozí pozici.

Světového finále v Cannes se účastní vítězové národních kol soutěže. V České republice soutěž organizuje FLEmedia, oficiální reprezentant festivalu, ve spolupráci s AKA ve třech kategoriích – Cyber, Print a Media.

Všechny informace najdete na http://www.cannes-lions.cz/young-lions.

Irena Zatloukalová,
tisková mluvčí