Sklik výzva: Nejlepší Black Friday strategie má vítěze
Závěr roku patřil tradičně Black Friday a agentury stály před poslední letošní Sklik výzvou, ukázat tu nejlepší strategii v hlavní nákupní sezóně. Jak si s ní poradili a kdo se stal vítězem?
Seznam.cz nasazuje, po necelém měsíci testování, do ostrého provozu vyhledávání v cizojazyčných stránkách.
Indexování stránek v cizím jazyce jsme už představovali začátkem dubna a bližší info najdete na našem PR Blogu.
Podle reakcí našich uživatelů, kteří indexaci vyzkoušeli, můžeme říci, tuto novou funkci přijali bez problémů. Nejvíce si pochvalovali jednoduché vyhledání dotazů, kterému chybí český obsah. Další oceňovanou vlastností byla lehká dohledatelnost oblíbených zahraničních webů.
Velká diskuze se rozběhla mezi odbornou SEO veřejností. Ta se nejvíce obávala dopadů indexace v cizojazyčných stránkách na pořadí výsledků a četnost aktualizace stránek. Tyto obavy ovšem nebyly předmětem testu – testovalo se na jiné databázi, než na té, která je v běžném ostrém provozu. Naším cílem není jiné uspořádání výsledků vyhledávání, ale jeho rozšíření.

Radovan