Sklik výzva: Nejlepší Black Friday strategie má vítěze
Závěr roku patřil tradičně Black Friday a agentury stály před poslední letošní Sklik výzvou, ukázat tu nejlepší strategii v hlavní nákupní sezóně. Jak si s ní poradili a kdo se stal vítězem?
Volební rok 2012 máme ze dvou třetin za námi a podle počtu zobrazených stránek ve volebním speciálu serveru Novinky.cz uživatele zaujal. Během 13 dnů (10-22. 10.) byl zobrazen více jak 12 milionkrát.
Novinky.cz si pro své čtenáře připravily volební speciál, který sledoval průběžné dění krajských a senátních voleb. Není asi překvapením, že nejsilnějšími dny byly 13. a 14. 10., kdy byl volební speciál zobrazen téměř 10 milionkrát.
Pokud se podíváme na celkovou návštěvnost serveru Novinky.cz, tak zjistíme, že oproti klasickým víkendovým číslům zaznamenaly Novinky.cz díky volebnímu speciálu více jak dvojnásobné navýšení zobrazených stránek (měřeno na prvním volebním víkendu).
Norbert