Kampaně, nebo jednotlivé inzeráty můžete rozšířit o adresu firmy a to provázáním s firemním zápisem na Firmy.cz. Ideální volbou v případě toho, že máte poboček více, je volba propojení s pobočkou nejbližší uživateli.
V tomto článku se podíváme na to, kde propojení nastavit a ukážeme Vám interní statistiky nárůstu míry prokliku (CTR) po propojení inzerátů s pobočkou nejbližší uživateli. Potenciálnímu zákazníkovi se pak vždy zobrazí vaše geograficky nejbližší pobočka na základě jeho IP adresy.
Ukázka rozšířeného inzerátu na boční pozici:
Kde nastavíte propojení s firemním zápisem?
Inzeráty můžete rozšířit o adresu přímo v nastavení kampaně, kde je možné dohledat firemní zápis například pomocí IČ, názvu firmy nebo dle URL adresy firemního zápisu. Po propojení kampaně s firemním zápisem bude vaše volba výchozím nastavením pro všechny inzeráty napříč kampaní. Provázání u jednotlivých inzerátů můžete v případě potřeby měnit v úpravě inzerátu.
Pakliže jsou vaše inzeráty, které mají provázání s firemním zápisem, na jedné z TOP pozic, přidá se navíc k inzerátu možnost rozbalit kartu s dalšími informacemi o firmě, které se liší podle typu firemního zápisu. Více informací o jednotlivých variantách se dočtete v nápovědě.
Ukázka rozšířeného inzerátu na TOP pozici:
Ukázka rozšířeného inzerátu na TOP pozici po rozbalení:
Pokud máte poboček či výdejních míst více, doporučujeme zvolit možnost Propojovat s pobočkou nejbližší uživateli. V rámci výzkumu tohoto nastavení jsme ve spolupráci s vybranými společnostmi, které toto propojení neměly nastaveno, testovali, jak se projeví nárůst CTR po zapnutí této funkce. Zjistili jsme, že propojení má jednoznačný vliv na růst CTR u všech testovaných inzerátů.
Jak se projevil nárůst CTR u testovaných firem?
Na vybraném vzorku, který byl tvořen společnostmi z různých odvětví, byl zjištěn nárůst po propojení s pobočkou nejbližší uživateli v řádu desítek procent. Průměrný nárůst CTR u inzerátů na TOP pozicích byl 40 %, na bočních pozicích pak 11 %. Největší zaznamenaný nárůst byl 130 % oproti původnímu CTR. Obecně nejlepších výsledků dosáhly finanční instituce disponující opravdu velkým množstvím poboček.
Hlavní důvody pro propojení s nejbližší pobočkou
- Uživatel nalezne s větší pravděpodobností to, co právě hledá. Pokud najde poptávanou věc ve vašem obchodě, tím lépe pro vás.
- Přesněji zacílíte na možné zákazníky, kteří hledají nabídku v nejbližší oblasti místa, kde se v okamžiku hledání nachází.
- Inzeráty zabírají přesně o 25 % větší prostor než bez firemního zápisu, tudíž i z tohoto důvodu je šance na proklik větší.
- Zvýšíte CTR, tedy i návštěvnost Vašich stránek a potažmo i počet konverzí.
- Za propojení neplatíte nic navíc, dokonce ani za rozbalení karty, kliknutí na mapu nebo detail firemního zápisu neplatíte žádné poplatky.
- Statistiky zobrazení této vizitky naleznete ve statistických přehledech.
Vetší CTR = větší návštěvnost = více konverzí
Předpokládejme, že tento obrázek je denní přehled kampaně inzerenta disponující více pobočkami, avšak v čase před jejich propojením s nejbližší pobočkou. Vzhledem k tomu, že je inzerent na TOP pozici, jeho CTR by se mohlo vlivem tohoto propojení zvednout dle předchozích statistik o 40 % na 6,69 %. To by znamenalo nárůst o 240 prokliků denně. Celkově tedy o 7200 prokliků měsíčně na celkový počet cca 25230, což by při zachování konverzního poměru 1,5 % znamenalo více jak 108 konverzí navíc každý měsíc!
Za celý tým Skliku Ondřej Smékal