Na základě zpětné vazby uživatelů Skliku vylepšujeme Retargeting o další funkce tak, jak jsme slíbili.
Do této chvíle bylo možné vylučovat uživatele z retargetingového cílení pomocí podmínky „neobsahuje“ v seznamech, popř. vylučující kombinací seznamů. V praxi je potřeba některé skupiny uživatelů vyloučit permanentně, typickým příkladem mohou být uživatelé s konverzí. Proto jsme přidali možnost libovolný seznam či kombinaci vyloučit na úrovni sestavy i kampaně. Jak se to dělá?
U kampaně i sestavy nyní naleznete vedle možnosti vyloučit klíčová slova také volbu „Vyloučené seznamy/kombinace“. Zde si jednoduše zvolíte seznam, jehož uživatele chcete z cílení reklamy vyloučit. Vyloučení na úrovni kampaně má vyšší prioritu, než na úrovni sestavy. Pozor tedy, pokud vyloučíte nějaký seznam na úrovni kampaně a přidáte jej naopak k sestavě, reklama se uživatelům v seznamu zobrazovat nebude.
Vyloučení se týká celé obsahové sítě
Pokud u sestavy/kampaně vyloučíte seznam, uživateli v seznamu vůbec není vydávána inzerce pro danou sestavu/kampaň v obsahové síti. Snadno tak můžete zvyšovat efektivitu svých inzerátů v obsahové síti například již výše zmíněným vyloučením konvertujících uživatelů. Na cílení ve vyhledávací síti nemá vyloučení retargetingových seznamů vliv.
Věříme, že tato funkce vám práci s Retargetingem usnadní, budeme rádi, pokud nám případné připomínky a postřehy zašlete prostřednictvím formuláře zpětné vazby v klientském rozhraní.
Za celý tým Sklik.cz Tomáš Kovařík