V rozhraní Skliku jste dnes (18. 9. 2014) mohli objevit informaci, která všem klientům doporučuje nastavení kontrolní otázky, ověřeného emailu, případně ověřeného telefonního čísla. Z důvodu větší bezpečnosti a zamezení jakýmkoliv nepříjemným ztrátám radíme, abyste zprávu zbytečně nepodcenili a byli prozíraví.
Proč mít vlastně tyto údaje u svého účtu nastavené? Pokud totiž tyto údaje nebudete mít v účtu uvedené, značně se vám ztíží možnost opětovného získání hesla. V nejhorším případě to může dojít do fáze, kdy heslo nepůjde získat vůbec. Pokud ovšem naši výzvu vyslyšíte předejdete komplikacím při jeho opětovném získávání. Věnujte prosím pár minut vašeho času a po opětovném přihlášení do vašeho účtu si nastavte kontrolní otázku, ověřený kontaktní e-mail nebo ověřený telefonní kontakt, kam vám bude posléze heslo v případě ztráty obratem zasláno.
„V případě ověřeného e-mailu nebo telefonního čísla si nemusíte nic pamatovat.“
Doporučujeme nastavit si primárně ověřený kontaktní e-mail. Tato adresa poté slouží jako místo, kam vám systém zašle odkaz na nové heslo a vám tak odpadne starost pamatovat si kontrolní otázku či další údaje, které se vyplňují do příslušných formulářů, při žádosti o obnovení hesla.
Nastavení změníte po přihlášení do vašeho účtu na URL http://ucet.seznam.cz/.
Pečlivě si tyto údaje uschovejte. Při další ztrátě hesla se pak nemusíte bát, že heslo nezískáte. Je to velmi snadné a nic to nestojí. Další informace naleznete v naší nápovědě na URL http://napoveda.sklik.cz/cz/caste-otazky/ztrata-zmena-hesla/.
Za celý tým Sklik.cz Stanislav Plecitý