V uplynulých měsících se Skliku podařilo rozšířit zásah obsahové sítě o nové významné weby, které patří největším vydavatelům v České republice. Konkrétně jde o společnosti Mafra, CZECH NEWS CENTER, FTV Prima.
Díky novým webům jsme zvýšili inzerentům výkon z Skliku za poslední 2 měsíce o 45 %!
Pomocí webů MAFRA, a. s. zasáhnete až 58 % české internetové populace.
Pomocí webů CZECH NEWS CENTER zasáhnete až 26 % české internetové populace.
Pomocí webů FTV Prima, s r.o. zasáhnete až 18 % české internetové populace.
Další významné weby naleznete v nápovědě Sklik.
Díky všem webům obsahové sítě Sklik zasáhnete nyní přes 90 % uživatelů českého internetu.
Jestliže již naplno využíváte cílení na weby společnosti Seznam.cz, jako např. Novinky.cz, Sport.cz, Proženy.cz, s weby mimo Seznam.cz stále zasáhnete až 80 % uživatelů českého internetu. Určitě využijte na maximum potenciál, které weby kromě Seznam.cz nabízí.
Pomocí nových webů, a to zejména s Idnes.cz zasáhnete až 30 % uživatelů, kteří patří do skupiny s čistým příjmem domácnosti nad 30 tis. Kč. Více se dozvíte z již publikované zprávy o iDnes.cz.
Doporučujeme vám upravit si limity denních rozpočtů u kampaní v obsahové síti a u retargetingu o zmíněné procento, tak, abyste nepřicházeli o potenciál nově rozšířené obsahové sítě.
Věříme, že s novými weby získáte další zákazníky.
Za celý tým Sklik Martin Paták