Na konci září loňského roku jsme představili program Certifikované agentury Sklik. Zároveň jsme odhalili důvody pro jeho spuštění a podmínky, které agentura musí splnit, aby mohla certifikát získat. Po prvním sledovaném čtvrtletí jsme potěšeni, že vám můžeme představit první agentury, kterým se podařilo certifikát získat.
V krátkosti si připomeňme, co musí agentura pro získání certifikátu splňovat. Minimální počet klientů je 10, zaměstnává alespoň 2 aktivní PPC specialisty a musí nabrat zkušenost na minimálním spravovaném objemu investic klientů v Skliku ve výši 1 milion Kč měsíčně (měsíční průměr za poslední čtvrtletí). Od agentur dále požadujeme transparentní přístup ke svým klientům, předávání know-how Sklik na své specialisty, aktualizaci clientlistu a spolupráci s konzultanty Skliku na rozvoji svěřených kampaní.
Certifikovaná agentura získá od Sklik několik výhod. Mezi ně patří možnost prezentovat na svých webových stránkách a dalších materiálech logo certifikované agentury, bude uvedená na stránce Skliku s takto oceněnými agenturami (odkaz na konci článku). Zároveň od Skliku získá přístup k nadstandardním informacím, školením, přednostní přístup k novinkám a další benefity.
Agentury, kterým se podařilo získat pro 1. čtvrtletí roku 2015 certifikaci (řazeno abecedně):
Oceněným agenturám tímto gratulujeme a věříme, že jejich řady budou dále rozšiřovány.
Podrobné podmínky získání certifikátu i aktuální přehled certifikovaných agentur najdete na webu certifikace.sklik.cz.
Za celý tým Skliku Ondřej Krišica, David Velechovský a Petr Pechar