V listopadu loňského roku jsme vás informovali o nových webech v obsahové síti Sklik. Nyní informace doplňujeme o další významné weby v obsahové síti Sklik a jejich procentuální zásah české internetové populace *).
Obsahová síť vám přivede nové zákazníky a pomůže představit produkty, které trh ještě nezná. O využití obsahové sítě Sklik pro navýšení počtu objednávek si můžete přečíst v případové studii. Jak dobře nastavit a optimalizovat kampaně pro obsahovou síť je popsáno v nápovědě.
Mladá fronta a.s.
Pomocí webů Mladá fronta a.s. zasáhnete až 28 % české internetové populace.
CET 21 spol. s r.o.
Pomocí webů CET 21 spol. s r.o. zasáhnete až 28 % české internetové populace.
Internet Info, s.r.o.
Pomocí webů Internet Info, s.r.o. zasáhnete až 19 % české internetové populace.
CMC Online s.r.o.
Pomocí webů CMC Online s.r.o. zasáhnete až 10 % české internetové populace.
Lagardere Active ČR, a.s.
Pomocí webů Lagardere Active ČR, a.s. zasáhnete až 6 % české internetové populace.
ACTIVE SOLUTIONS s.r.o.
Pomocí webů ACTIVE SOLUTIONS s.r.o. zasáhnete až 4 % české internetové populace.
POMO Media Group s.r.o.
Pomocí webu POMO Media Group s.r.o. zasáhnete až 20 % české internetové populace.
VLTAVA-LABE-PRESS, a.s.
Pomocí webu VLTAVA-LABE-PRESS, a.s. zasáhnete až 18 % české internetové populace.
OUR MEDIA a.s.
Pomocí webu OUR MEDIA a.s. zasáhnete až 7 % české internetové populace.
Díky všem webům obsahové sítě Sklik zasáhnete nyní přes 90 % uživatelů českého internetu.
Za celý tým Sklik Daniel Krajánek
*) Data jsou z NetMonitor za říjen 2014.