Získejte další zákazníky díky webům v obsahové síti

V listopadu loňského roku jsme vás informovali o nových webech v obsahové síti Sklik. Nyní informace doplňujeme o další významné weby v obsahové síti Sklik a jejich procentuální zásah české internetové populace *).

Obsahová síť vám přivede nové zákazníky a pomůže představit produkty, které trh ještě nezná. O využití obsahové sítě Sklik pro navýšení počtu objednávek si můžete přečíst v případové studii. Jak dobře nastavit a optimalizovat kampaně pro obsahovou síť je popsáno v nápovědě.

Mladá fronta a.s.

Pomocí webů Mladá fronta a.s. zasáhnete až 28 % české internetové populace.

CET 21 spol. s r.o.

Pomocí webů CET 21 spol. s r.o. zasáhnete až 28 % české internetové populace.

Internet Info, s.r.o.

Pomocí webů Internet Info, s.r.o. zasáhnete až 19 % české internetové populace.

CMC Online s.r.o.

Pomocí webů CMC Online s.r.o. zasáhnete až 10 % české internetové populace.

Lagardere Active ČR, a.s.

Pomocí webů Lagardere Active ČR, a.s. zasáhnete až 6 % české internetové populace.

ACTIVE SOLUTIONS s.r.o.

Pomocí webů ACTIVE SOLUTIONS s.r.o. zasáhnete až 4 % české internetové populace.

POMO Media Group s.r.o.

Pomocí webu POMO Media Group s.r.o. zasáhnete až 20 % české internetové populace.

VLTAVA-LABE-PRESS, a.s.

Pomocí webu VLTAVA-LABE-PRESS, a.s. zasáhnete až 18 % české internetové populace.

OUR MEDIA a.s.

Pomocí webu OUR MEDIA a.s. zasáhnete až 7 % české internetové populace.

Díky všem webům obsahové sítě Sklik zasáhnete nyní přes 90 % uživatelů českého internetu.

Za celý tým Sklik Daniel Krajánek

*) Data jsou z NetMonitor za říjen 2014.

Sdílet na sítích