Na začátku října jsme představili Zboží.cz v nové podobě, kterou nepřestáváme vylepšovat. Aktuální novinkou je informační sekce pro nakupující plná rad, jak správně vybrat z nabízeného zboží.
Vybírání může být fuška
Nakupování je někdy věda. Čím je produkt složitější, tím delší bádání před nákupem vyžaduje. Umí to opravdu to, co potřebuji? Jaké to má mít parametry? Co vůbec znamená tahle zkratka? Studujeme manuály, bloudíme po fórech, čteme recenze, ptáme se známých. Nákupní proces se prodlužuje, člověku z toho jde hlava kolem a někdy končí i ve slepé uličce nerozhodnosti.
Radíme, podle čeho vybírat
Nová sekce „Jak vybrat?“ pomůže rychle se zorientovat v pestré nabídce produktů dané kategorie a ujasnit si, co reálně od výrobku chtít. Člověk doslova za minutu:
získá základní orientaci ve výrobcích
pochopí klíčové parametry a základní rozdíly mezi produkty (jinak se zachází s automatickým kávovarem, jinak s pákovým espressem)
porozumí technickým pojmům a zkratkám (třeba rozdíl mezi Full HD a HD Ready u televizí)
U některých kategorií – třeba u myček nádobí – může výběr ještě usnadnit video, jak si vybrané výrobky vedly v testu.
Informovaný zákazník spíše nakoupí
Když už má návštěvník jasno v tom, jaké zboží potřebuje, používá ty správné filtry. Zobrazí se mu jen to zboží, které ho zajímá. Má pak daleko větší vůlinakoupit než zatoulaný hledač informací.
Tím se výrazně zkracuje jeho cesta do e-shopu, kde zboží finálně koupí.
Dnes ve 40 kategoriích a další přibývají
Rady „Jak vybrat?“ jsou k nalezení vždy dole pod výpisem produktů z určité kategorie.
Zobrazí se vám i po kliknutí na „Jak vybrat?“ ve výpisu kategorie nebo ve výsledku vyhledávání.
K dnešnímu dni už Zboží.cz radí ve 40 vysoce navštěvovaných kategoriích:
Listopad pro mnohé představuje čas, kdy pořizují adventní kalendáře svým blízkým. Zatímco děti ocení tradičně čokoládové, dospělí budou mít radost spíše z něčeho nápaditějšího. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání a nákupního srovnávače Zboží.cz jsou hitem letošního roku vedle čokoládových kalendářů také čajové, kosmetické nebo alkoholové. Do větší obliby se ale dostávají také ty s erotickou tématikou, zájem o ně je letos dvakrát vyšší než loni.
12. listopadu 2024 rozšíříme technologii měření konverzí Skliku a Zboží.cz. Systém zvládne doměřit více konverzí a budete tak mít přesnější přehled o výkonu vašich kampaní na Seznamu a jeho partnerské síti. V čem změna spočívá a jak se projeví ve vašem účtu?
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v říjnu roku 2024.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.