Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od listopadu 2024
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v říjnu roku 2024.
Od začátku června 2015 mohou výrobci zviditelnit své značky prostřednictvím dvou nových display reklamních formátů na Zboží.cz. Nové typy inzerce reagují na dlouhodobou strategii služby, která chce dát značkám možnost vyniknout a vzájemně se od sebe odlišit.
Výrobci značek či jejich prodejci mohou od začátku června představit své produkty na Zboží.cz prostřednictvím dvou nových display reklamních formátů nazvaných brand a kategorie. Nové display formáty nejsou zamýšleny jako výkonnostní. Jde o dobře viditelné plochy, které mají pomoci výrobcům v budování silného jména jejich značek. Tato podpora totiž přesně odráží strategii služby Zboží.cz, jež chce posilovat vlastní značky jak výrobců, tak i prodejců.
Inzertní formát nazvaný brand se uživatelům zobrazuje na třech úrovních. V detailu značky může výrobce upozornit na novinku prostřednictvím hlavního banneru, seznamem ukázkových produktů pod ním a také vybráním top kategorií v levém panelu. Na trháky sezóny je možné přitáhnout pozornost prostřednictvím velkých bannerů také na stránce konkrétních výrobků dané značky a ve všech kategoriích, kde si uživatel pomocí filtru vybral právě daného výrobce.
Ukázka reklamy typu brand. Větší rozlišení.
Druhý typ inzerce nazvaný kategorie se na Zboží.cz zobrazí opět formou banneru na úrovni vybrané kategorie produktů bez filtrování konkrétního výrobce. Následný proklik z banneru vás navede buď na detail produktu výrobce, nebo na stránku značky výrobce na Zboží.cz. Záleží, jak si nasměrování inzerce výrobce nastavil.
Ukázka reklamy typu kategorie. Větší rozlišení.
Přidáním další možnosti, jak se na Zboží.cz odlišit od konkurence, vyšla služba společnosti Seznam.cz vstříc požadavkům prodejců. Více informací rádi inzerentům poskytnou obchodníci společnosti Seznam.cz.
Milan