Finále Zpátky na vrchol se blíží: Tři měsíce dřiny přinesly kýžené výsledky
30. března 2016
Reality show Zpátky na vrchol jde do finále. Soutěžící pod vedením trenéra Jakuba Bíny, který je rozhodně nešetří, ušli před kamerami internetové televize Stream.cz velký kus cesty. Nyní stojí před nejtěžším úkolem. Po třinácti týdnech nekončící dřiny a fyzického i psychického vypětí vbíhají do cílové rovinky. Vítěz může být jen jeden, a to ten nejlepší. Z původní dvanáctky účastníků jich bude o výhru usilovat pět. Dostane se zpátky na vrchol Evelína, Světlana, Ondra, Lucka nebo Alex? O tom, kdo oslaví svůj triumf na dovolené za sto tisíc korun, se rozhodne ve středu 13. dubna.
Soutěžící si prošli peklem, které je zocelilo, a během pouhých třinácti týdnů se dostali do životní formy. Podle slov trenéra Jakuba šla fyzička všech soutěžících viditelně nahoru. Důkazem toho je jejich rozhodnutí ujít místo povinných 22 kilometrů takřka dvojnásobek, a to naprosto dobrovolně. Po pěší túře z pražského Radotína do Řevnic se pětice bojovníků odhodlala absolvovat po svých i cestu zpět. Dlouhé tratě ale zdaleka nejsou to jediné, čím je vyrýsovaný trenér s růžovým čírem dostává do formy. Samozřejmostí je správná životospráva, vyvážený jídelníček nebo dynamické a posilovací tréninky.
Finále Zpátky na vrchol se blíží a vyhrát může jen jeden (foto Stream.cz – v tiskové kvalitě ke stažení zde).
Součástí tréninků, někdy i dvoufázových, které soutěžící musí podstupovat, jsou i takové cviky jako například: chůze do kopce s činkami, swingy s bell bagem, cvičení na bosu, box, přítahy na hrazdě nebo dřepy s padesátikilovou olympijskou činkou. „Chcete-li vystoupit z řady průměrnosti, být rychlejší, tvrdší a silnější, jsou dvoufázové tréninky nutností. Jejich výhoda je hlavně v přerušení stagnace. Tréninky jsou kratší a vy zvládnete procvičit více svalových skupin. Navíc jsou vhodné, jak pro redukci, tak pro nabírání svalové hmoty,“ říká Bína s úsměvem.
Jakub své svěřence rozhodně nešetří (foto Stream.cz – v tiskové kvalitě ke stažení zde).
Trnitou cestou se do finále propracovala Evelína, která maká snad ze všech nejvíce a proběhala se až k maratonu, Světlana, které se krásně rýsují vysněné svaly, Ondra, jemuž soutěž pomohla zmužnět a dostat se kromě fyzické formy i do psychické pohody, Lucka, která hubne a raduje ze svých výsledků, a také Alex. Ten byl v minulosti vyřazen a po odchodu Marušky a Milana do soutěže opět vrácen.
O tom, že dostat se zpátky na vrchol je pěkná dřina, by mohla Evelína dlouze vyprávět… (foto Stream.cz – v tiskové kvalitě ke stažení zde)
Samotní soutěžící se finále nebojí. „Uteklo to hrozně rychle, člověk si začíná uvědomovat, že konec je v dohledu, a i když si to nechci přiznat, asi mi po pár lidech bude hodně smutno. Čím blíž je finále, tím větší mám obavy, ale kus práce jsem udělala a teď to zbývá jen vyladit,“ popisuje své pocity ze soutěže sedmadvacetiletá blondýnka Evelína. „Díky soutěži jsem opět zažil pocit vítězství, vnitřně mě těší, že zdolávám překážky a držím se na špici. Motivuje mě to, abych přidal a nepřestával,“ dodává Ondra, který v loni vyhrál boj s rakovinou a dře jako kůň. Výsledky jsou postupné, ale třicetiletém sympaťákovi je nejvíc vidět nabrané sebevědomí.
…a své o tom ví i Ondra (foto Stream.cz – v tiskové kvalitě ke stažení zde)
Trenér Jakub Bína (foto Stream.cz – v tiskové kvalitě ke stažení zde)
Nejúspěšnější motoristický web Garáž.cz rozjíždí nový pořad Blinkr, ve kterém se bude pravidelně věnovat zajímavým tématům z auto moto světa. Kromě expertů z branže se můžete těšit i na známé osobnosti, které se podělí o svůj vztah k motorismu. Blinkr je k dispozici už nyní jako videocast na webu Garáž.cz, ale také jako podcast na streamovacích …
Televize Seznam navázala na úspěšný prosinec a zaznamenala meziroční nárůst podílu ve sledovanosti i v lednu. V cílové skupině 18-69 let zvýšila denní share na 1,76 %. Výrazné navýšení zaznamenala televizní stanice i o víkendu. V meziročním srovnání se denní share v sobotu zvýšil o 54 % na 2,08 % a v neděli o 38 % na 1,57 …
Denně přijme služba Seznam.cz Email průměrně 76 milionů zpráv, z nichž více než polovinu tvoří obchodní sdělení. Do každé aktivní schránky je tak průměrně doručeno zhruba 200 newsletterů nebo reklamních nabídek za měsíc. Přesně před deseti lety proto Seznam.cz zavedl ve svých e-mailových schránkách složku Hromadné, díky níž mají uživatelé lepší přehled ve svých příchozích e-mailech.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.