Při výběru letních šatů nebo plážové obuvi se lidé mohou inspirovat přímo na Zboží.cz. Služba společnosti Seznam.cz proměnila sekci s módou tak, že kromě porovnání zboží nabídne i aktuální trendy prostřednictvím redakčně sestavených kolekcí. Nabídky více jak tisícovky módních e-shopů se také dočkaly nového designu filtrů, maticového zobrazení a větších fotek. Lépe dohledatelné jsou i unikátní kousky jednotlivých e-shopů, které se u jiných prodejců nedají koupit, například autorská móda nebo značky jako ZOOT. Zboží.cz je totiž zařadilo do podrobnějších kategorií a nadefinovalo jim vlastnosti jako barva nebo velikost, aby se daly podle nich filtrovat. Ve výsledcích hledání se pak u těchto nabídek zobrazují na první dobrou informace jako například doprava zdarma nebo dárek v ceně.
„Nové boty nebo košili kupujeme tehdy, pokud je potřebujeme, ale i proto, abychom vypadali lépe a ozvláštnili svůj šatník. V tom druhém případě se lidé rádi nechají inspirovat aktuálními trendy. Na Zboží.cz proto spouštíme obsah, který tento účel splní. Nabídneme redakčně vybranou poslední módu a přehledný výběr z tisícovky e-shopů s oblečením, obuví i doplňky,“ vysvětluje Milan Šmíd, manažer Zboží.cz.
Móda na Zboží.cz je první takto upravenou sekcí na službě. Nabízenými tipy osloví nejen milovníky módy, ale i ty, kteří potřebují pomoc například s vhodnou kombinací jednotlivých kousků oblečení. Proto byla proměněna stránka Oblečení a móda, která funguje jako rozcestník aktuálních kolekcí. S jejich výběrem pomohla redakce portálu Proženy.cz, přičemž výhledově si je vezme na starosti módní redaktor Zboží.cz. Lidé si mohou vybírat z pěti kolekcí, například „Milujeme maxišaty“ nebo „Velký výběr lodiček a sandálků“, které se budou každé dva týdny obměňovat. „Módním obsahem na Zboží.cz otevíráme cestu k dalším cílovým skupinám, což může být zásadní pro stávající i nové inzerenty. Spuštěné novinky i ty, které teprve chystáme, do sebe integrují důraz na vizuální stránku a pocity. Ani bez jednoho se totiž módní e-commerce dnes už neobejde,“ doplňuje Milan Šmíd.
Unikátní kousky a redesign
Celá kategorie Oblečení a móda se dočkala úprav zahrnujících redesign, větší fotky a maticové zobrazení zboží. Na celém Zboží.cz včetně módní kategorie si také lidé nově vyfiltrují kousky jednotlivých prodejců, které nelze koupit jinde než právě u nich. Zboží.cz totiž nabídky e-shopů, ke kterým patří značky jako ZOOT, zařadilo do podrobnějších kategorií a nadefinovalo jim vlastnosti jako barva nebo velikost, aby se daly podle nich filtrovat. Dříve se totiž nezobrazily. Pokud například člověk hledal modré pánské tričko, našla se mu jen ta trička, která jsou nabízena více prodejci. Ne tedy unikátní kousky. Současně s tím se u těchto nabídek ve výsledcích hledání zobrazují dvě vybrané informace, jako je třeba doprava zdarma, dárek v ceně nebo voucher. Záleží na prodejci, co nabízí.
Obdobná úprava se na celé službě dotkla i produktů, které lze koupit u více prodejců. Ve výsledcích hledání jsou u nich zobrazeny tři nejdůležitější parametry. Lidé si tak nabídnuté zboží porovnají na první pohled a nemusí se proklikávat detaily jednotlivých produktů. Úpravy se týkají i filtrování, které se na celém Zboží.cz proměnilo v permanentně rozbalené postranní menu.
Na internetu kupujeme všechno. Na Zboží.cz nově přibude kategorie, která je pro nákupy on-line snad nejtypičtější. Od 23.6.2016 rozšiřujeme databázi Zboží.cz o erotické nabídky. Nabízíme tak prostor pro inzerci také e-shopům, které prodávají tento sortiment.
Listopad pro mnohé představuje čas, kdy pořizují adventní kalendáře svým blízkým. Zatímco děti ocení tradičně čokoládové, dospělí budou mít radost spíše z něčeho nápaditějšího. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání a nákupního srovnávače Zboží.cz jsou hitem letošního roku vedle čokoládových kalendářů také čajové, kosmetické nebo alkoholové. Do větší obliby se ale dostávají také ty s erotickou tématikou, zájem o ně je letos dvakrát vyšší než loni.
12. listopadu 2024 rozšíříme technologii měření konverzí Skliku a Zboží.cz. Systém zvládne doměřit více konverzí a budete tak mít přesnější přehled o výkonu vašich kampaní na Seznamu a jeho partnerské síti. V čem změna spočívá a jak se projeví ve vašem účtu?
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.