Seznam Nákupy nyní pohodlně s jediným přihlášením
Nově máte možnost vstupovat do rozhraní Skliku i Zboží.cz jediným loginem jako vlastník účtu i jako uživatel, pokud jste správce účtu. Přesun mezi rozhraními tak bude naprosto plynulý.
Sklik inzerentům umožňuje oslovit jejich zákazníky na všech typech zařízení. Návštěvnost přes mobilními telefony dnes tvoří podstatnou část provozu a její podíl bude v blízké době růst ještě rychleji. Využíváte možností Skliku naplno?
Dnešní doba a technologie umožňují lidem být neustále online, vyhledávat informace i konzumovat obsah. Chcete si ověřit cenu výrobku, před jehož regálem v obchodu stojíte, oproti cenám v jiných obchodech? Ověříte to rychle na mobilu. Stojíte na zastávce a autobus vám jede až za 5 minut? Kouknete na nejnovější zprávy nebo na to, co zrovna dělají vaši přátelé na sociálních sítích.
Tento trend se projevuje i na proměně skladby návštěvnosti na Seznamu a jeho dalších webech. Na obsahových webech je obsah stabilně konzumovaný z 28–45 % prostřednictvím mobilních telefonů (tedy bez tabletů).
Ve vyhledávači Seznam.cz dnes tvoří hledání na mobilních telefonech 25 % všech dotazů. A tento podíl nadále roste.
Z průzkumu mezi téměř tisícovkou uživatelů, který realizoval Seznam.cz v březnu letošního roku, vyplývá, že 74 % uživatelů využívá mobilní telefony při nákupu a celých 46 % dokonce celý nákupní proces na mobilním telefonu dokončí.
Globální statistiky Skliku pak říkají, že meziročně počet konverzí uskutečněných na mobilních telefonech vyrostl o celých 94 %. Tomuto velkému nárůst pomohla i vyšší ochota na mobilním telefonu nakupovat. Konverzní poměr na mobilních telefonech meziročně vzrostl o 16 %
Aby měli inzerenti v Skliku více možností oslovit své zákazníky, na konci letošního srpna jsme do výsledků vyhledávání přidali novou reklamní zónu. Pod přirozenými výsledky a případnými Produktovými inzeráty se tak mohou zobrazit až další 2 reklamy Skliku.
Nové spodní pozice zvyšují počet prokliků z mobilní stránky s výsledky vyhledávání o dalších více než 10 %.
Abyste i vy využili všech možností oslovit své zákazníky, ověřte, zda máte aktivované zobrazování kampaní na mobilních telefonech.
Ve výchozím nastavení kampaní jsou aktivované všechny sítě (vč. tabletů a multimediálních zařízení, tedy např. televizorů).
Někteří PPC specialisté v minulosti vypínali zobrazování kampaní na mobilních telefonech, když konverzní poměr nedosahoval výsledků srovnatelných s desktopem. Při reportování svým klientům nebo šéfům pak ukazovali na oko lepší výsledky.
Vzhledem k významnému podílu mobilních zařízení na celkové návštěvnosti a aktuálním srovnatelném konverzním výkonu je takové nastavení dnes hendikepem. Připravuje vás o třetinu až čtvrtinu potenciálních zákazníků.
Za celý tým Skliku David Velechovský