Framework STDC se věnuje komplexnímu plánování kampaní, od budování povědomí, přes zaujetí potenciálního zákazníka a výkonnostní strategii, až po péči o klienta. Díky němu dokáže marketér správně rozplánovat kampaň, její zacílení, obsah sdělení a zaměřit se na ty správné metriky pro vyhodnocení. Jak aplikovat tuto strategii na službách Seznamu?
Framework STDC (See Think Do Care) představil v ČR poprvé před třemi lety autor Avinash Kaushik. Věnuje se komplexnímu plánování online marketingových kampaní. Od budování povědomí prostřednictvím brandových kampaní, přes zaujetí potenciálního zákazníka, dále výkonnostní kampaně a v neposlední řadě péči o klienta.
Marketingoví specialisté, kteří s tímto frameworkem pracují, zpravidla zařazují Sklik případně Zboží.cz do fáze Do. Ti pokročilejší zařadí do úvodní fáze See displayové kampaně na webech Seznamu.
Možnosti využití jsou však násobně větší. Seznam.cz má ve svém portfoliu řadu služeb, produktů a formátů, které mají ve frameworku své místo. Pokud zvažujete, jak a čím je dobré oslovit široké publikum či pomocí čeho je dobré zaměřit se na výkon, pomůže vám stránka, kterou jsme k STDC na službách Seznamu připravili.
O čem STDC přesně je, proč jej využívat, co přesně obsahují jednotlivé fáze a co by v nich měly kreativy obsahovat, vč. příkladů, se můžete podívat zde.
Za Seznam.cz Petra Fuksová