Sklik tento týden vyhlašuje první Sklik výzvu. Výzva je určena pro certifikované agentury Skliku, které mohou do 20. 6. 2018 soutěžit o nejlepší nativní kombinovanou reklamu v Skliku. Hodnotit se bude především kreativa, zacílení reklamy a dosažené CTR.
Kvalitní práce s jednotlivými reklamními formáty v PPC systémech je jedním ze základních dovedností PPC specialisty. Sklik nyní dává možnost porovnat tyto dovednosti mezi jednotlivými certifikovanými agenturami. Zaměstnanci všech šestnácti certifikovaných agentur Skliku mají možnost do Sklik výzvy nominovat své tři kombinované nativní inzeráty. Porota složená ze zaměstnanců Skliku pak vyhodnotí, které inzeráty jsou nejlépe zpracovány a vyhlásí vítěze této první výzvy.
Obdobná aktivita pro Certifikované agentury Skliku není úplnou novinkou, vysvětluje Natálie Brožová z Skliku, která Sklik výzvu organizuje a dodává: „Minulý rok se u certifikovaných agentur hodnotilo zapracování základních funkcí jako retargeting, obsahové kampaně nebo produktové inzeráty. Na tento koncept chceme navázat, ale letos bychom to rádi pojali více kreativní formou v podobě soutěží s odměnou pro tým. Doufáme, že se přihlásí co nejvíc certifikovaných agentur a těšíme se na nominované reklamy.“ Prvním tématem výzvy je právě nativní reklama v kombinovaném formátu, který Sklik nově nabízí.
Podrobná pravidla Sklik výzvy najdete pod odkazem.
Tým konzultací Sklik