Online automobilový magazín Garáž.cz hlásí po pár týdnech od spuštění na domovské stránce Seznam.cz návštěvnost přes 200 000 reálných uživatelů. S velkým předstihem tak splnil ambice vedení Seznamu, které překročení dvou stovek tisíc lidí odhadovalo přibližně do roka.
„Po několika málo týdnech fungování webu Garáž.cz pod hlavičkou Seznamu jsme se dostali v pracovní dny na průměrnou denní návštěvnost kolem 230 000 reálných uživatelů. Rychlost, s jakou jsme dokázali překonat tuto hranici, nás samotné překvapila. Pevně věřím, že nastartované tempo udržíme a budeme moct čím dál většímu počtu uživatelů přinášet inspirativní a unikátní obsah z auto-moto světa,“ komentuje první čísla Igor Kalaš, obsahový ředitel Seznam.cz.
Doménu Garáž.cz včetně jejího obsahu a TV show Garáž.cz koupil Seznam.cz v červnu tohoto roku. Rozšířil tak své dosavadní portfolio obsahových služeb společnosti, jimiž jsou Stream.cz, Seznamzpravy.cz a Proženy.cz, o obsah zaměřený převážně na pánské publikum. Redakce pod vedením Jana Červenky ve spolupráci s Jakubem Rejlkem, Jakubem Urbanem, Ondřejem Chamillou a Honzou Koubkem klade důraz na vlastní originální videa a fotografie. Na webu Garáž.cz lidé najdou testy aut, a to jak ve formě videa, tak textu doplněného fotografiemi, reportáže, recenze, spotřebitelská témata i novinky ze světa aut a do budoucna i přímé přenosy z tuzemských a zahraničních akcí.
„Snažíme se vytvářet obsah jak pro milovníky aut, tak pro jejich běžné uživatele, kteří hledají tip či radu. Denně přinášíme kolem osmi nových článků. Mezi nejčtenější články měsíce patří i blogy jednotlivých tváří našeho týmu,“ říká šéfeditor Garáž.cz Jan Červenka a dodává: „Mezi dvaceti nejčtenějšími články od uvedení nové Garáže najdete jak všeobecná servisní témata, tak i články z českých silnic a o českých autech. A dva nejčtenější testy aut jednoznačně dokazují, jak široký máme čtenářský záběr – jedno stojí 300 tisíc, druhé dva miliony.“