Hravé České aerolinie – nová případová studie mobilní reklamy a rich médií

Eva Libichová 30. ledna 2019

Jak se dá oslavit velké výročí? Třeba dvojicí veselých hravých formátů pro mobil a desktop. Připravili jsme novou případovou studii, ve které se můžete dočíst, jak dopadla narozeninová kampaň pro klienta České aerolinie.

České aerolinie se na nás v loňském roce obrátily s žádostí o přípravu zajímavé kampaně, která by oslavila 95. narozeniny společnosti. Pro klienta jsme vymysleli dvojici interaktivních prémiových formátů – Game in-stream pro desktop a Mini Game pro mobil. Tým našich grafiků připravil pro oba formáty kompletní grafické řešení a zaštítil také technické řešení hry pro mobil, zatímco pro desktop jsme se obrátili na externího dodavatele.

Mobilní část kampaně proběhla na Super.cz, desktopové řešení bylo spuštěno na službě Seznam Zprávy ve druhé polovině října loňského roku.

Jak celá kampaň nakonec dopadla, se můžete podívat v infografice.

 Pokud chcete pro klienty připravit podobnou kampaň, stačí napsat na produkcerm@firma.seznam.cz

Sdílet na sítích