Letos jsme pro vás kromě stánku připravili i praktické školení, které povede projektový manažer Seznam Native Ondřej Sitta. Na vlastní kůži si v něm vyzkoušíte tvorbu nativní reklamy.
Na jedné z nejzásadnějších marketingových akcí tohoto roku vám Ondřej představí téma „Novinářský mindset jako základ kvalitního obsahu.“ Dozvíte se, jak v Seznamu funguje tvorba obsahu a jaké jsou jeho možnosti. Seznámíte se s výhodami nativní reklamy a kdy se vyplatí ji použít. Navíc si sami vyzkoušíte, jak se tvoří kampaň založená na obsahovém marketingu.
Školení proběhne ve čtvrtek 21. března od 10.00 v rámci dopoledního bloku. Zveme každého, koho zajímá tvorba kvalitního obsahu a chce si ji vlastnoručně vyzkoušet.
Podrobnosti o workshopu včetně možnosti přihlášení najdete na oficiálních stránkách Marketing festivalu.
Přihlásit se na workshop
Pokud budete lační po dalších informacích, networkingu a dobré kávě, hned následující den se můžete zastavit u našeho stánku. Rádi si s vámi popovídáme.
Kdo je Ondra Sitta?
K marketingu se dostal během studia na univerzitě v Austrálii. Pak pracoval v marketingové agentuře v Londýně a teď v Seznamu vede projekt Seznam Native a vymýšlí nové reklamní produkty.
Tým Seznam.cz