Již druhé seznamácké setkání pro kreativní agentury a otevřené hlavy se uskutečnilo 20. června 2019 v divadle Komedie. Konference byla zaměřena na zásadní témata, která hýbou tvůrčím a mediálním světem. Účastníci měli možnost se potkat jak se zástupci velkých kreativních agentur, tak samozřejmě s konzultanty Seznam.cz. Celou akcí prováděl Filip Horký.
Jako první vystoupil Pavol Lukáč se svým tématem On-line first. Konzultanti Seznam.cz se zaměřili nejen na obsah a kvalitu kampaní, ale i na možnosti v rámci distribuce a interakce. Hlavním tématem bylo právě plánování a tvorba funkčních kampaní. Mimo řečníky z řad Seznamáků vystoupili s přínosnými tématy i řečníci z české i zahraniční kreativní a mediální scény.
Coralie Grau z německého About You navázala s tématem Jak se stát jedničkou na trhu díky úspěšnému marketingovému launchi. Aleš Hron z WMC Grey představil Kreativní produkci naruby. Svým osobitým způsobem porovnal způsob práce a komunikace mezi medialkami a kreativkami Jan Suda z agentury McCann Prague. Kdo stojí za trendy kreativními nápady v Reshoper.cz a jak se tvoří nativní reklama pro mladé lidi představila Nikita Jankovičová. Za agenturu VMLY&R vystoupila Vanda Štéglová a prozradila, jak upekli kampaň na George. Nechyběl ani tandem z Peppermint Štěpán Trnka a Mladen Grebo, kteří ukončili oficiální část konference tématem Vystrčme si hlavu z…bubliny.
Po celou dobu konference probíhala společná diskuze, kde řečníci odpovídali na nejčastější dotazy od účastníků. O konferenci se psalo v médiích i na sociálních sítích.
Děkujeme všem zúčastněným za vytvoření skvělé atmosféry, která se prolínala celým odpolednem a pokračovala i po ukončení oficiálního programu.
Tým Seznam.cz