Vánoční sezóna je v plném proudu, denní limity vašich kampaní jsou dostatečně vysoko, počet vyhledávacích dotazů ve spojení s dárky roste, vaše cílovka se vychyluje od standardu a konverze přibývají a přibývají. Možná si lámete hlavu nad tím, jakou strategii zvolit v období mezi Štědrým dnem a Silvestrem. V Skliku jsme se na to podívali a můžeme vám prozradit, kdy inzerenti přichází o konverze. Právě v tomto období mají kampaně velký potenciál.
Od 3. prosincového týdne už většina e-shopů nestíhá doručit objednávky do Vánoc a opozdilci moc vánočních dárků online nepořídí. Pár dní před Štědrým dnem tak počet konverzí výrazně klesá. Říkáte si, že kampaně ztrácí efektivitu, vánoční šílenství už opadlo a vy můžete inzerci vypnout? Nedělejte to! Kampaně nechte běžet i mezi svátky. Ti, co dostali pod stromeček peníze, je budou chtít utratit, a to nejlépe ve slevách.
V průběhu oblíbených povánočních výprodejích se počet konverzí zvedá a výkon kampaní mezi svátky je srovnatelný s výkonem, kterého kampaně dosahují v první půlce října. Pokud nemáte prázdné sklady nebo celofiremní dovolenou, určitě o možné objednávky nechcete přijít. Využijte toho, že lidé chtějí nakoupit a průměrná cena za proklik je v tomto období nižší.
Nepřenechávejte místo konkurenci a vytěžte z kampaní maximum i po Vánocích.
Za tým Sklik Eva Horáková