Seznam Zprávy počátkem února představily svou novou marketingovou kampaň s názvem Fakta. V použitých vizuálech poukazují nejen na upravený vzhled webu, ale také na jeho objektivitu a důvěryhodnost, kterou dle průzkumu Seznam.cz vnímají čtenáři jako klíčovou. S OOH kampaní se budou lidé setkávat převážně v Praze, reklama se pak dále objeví na internetu formou bannerů, na sociálních sítích, v rádiích Expres FM a Classic Praha, na Televizi Seznam nebo v tištěném Právu, a to po celý únor. Na webu bude i speciální rubrika Fakta, která bude pokračovat i po skončení kampaně. Seznam Zprávy také hlásí významný meziroční růst page views.
„Seznam Zprávy rekordně rostou, za leden počet zobrazení přeskočil 96 milionů. Nová podoba webu zdůrazňuje, čím jsou jedinečné – silné zpravodajství a investigace, informace z byznysu, analýzy a komentáře osobností. Konceptem Fakta odkazujeme na důležitost kvalitní nezávislé novinařiny, jako protipólu zkreslování či fake news,“ říká ředitel divize Zpravodajství a rádií Jakub Unger. „Uživatelé tráví s novým obsahem Seznam Zpráv o pětinu více času. Zdá se tedy, že jsme na správné cestě,“ dodává Unger.
Nápad a kreativa kampaně vznikla přímo v marketingovém oddělení Seznam.cz
Čistě brandové vyznění kampaně v outdooru (Fakta.) je v onlinu doplněné konkrétními fakty, o kterých si čtenáři Seznam Zpráv budu moci zjistit více přímo v článcích, na které bannery odkazují.