Začátkem loňského roku jsme vylepšili měření konverzí, díky kterému můžou e-shopy i agentury lépe hodnotit návratnost investic vložených do kampaně na Zboží.cz. Zároveň jsme začali e-shopům s nasazeným standardním měřením sbírat více hodnocení. Abychom však mohli zákazníky s výzvou o hodnocení oslovit, je potřeba zasílat v konverzním kódu e-mail zákazníka.
Výhodou pro e-shopy, které posílají informace o objednávce přes standardní konverzní kód, je možnost hodnocení pouze od ověřených zákazníků, kde s jistotou víme, že zákazník na e-shopu nakoupil. V některých případech se ale stávalo, že e-mail zákazníka nebyl v konverzním kódu obsažen a poté došlo k zobrazení staršího hodnocení.
Rozhodli jsme se proto udělat změnu. Obchody, které mají nasazeno standardní měření konverzí, ale nezasílají v něm e-mail zákazníka, mohou nově získat hodnocení od všech zákazníků, i těch neověřených. Věříme, že tuto novinku ocení převážně e-shopy, které nám z jakéhokoliv důvodu nemohou e-mail předat.
Prohlédněte si všechny výhody standardního měření konverzí nebo rovnou přejděte ke specifikacím a nasazení. Vaše dotazy rádi zodpovíme na e-mailu zbozi@firma.seznam.cz.
Hodnocení obchodů ze Zboží.cz nově i na Firmy.cz
Hodnocení je důležitým faktorem při rozhodování o koupi. Proto propojujeme hodnocení ve firemních profilech na Firmy.cz s ověřeným hodnocením ze Zboží.cz. Nově tedy můžete přímo v katalogu Firmy.cz najít recenze za obě služby pohromadě.
Za tým Zboží.cz Kateřina Nejedlá