Nejsou vaše položky na Zboží.cz dobře vidět a vy si nejste jisti, čím to může být? Máte kvalitně zpracovaný XML feed, nastavenou dopravu, ale stále vašim nabídkám chybí zobrazení a prokliky do e-shopu? Pojďme se tomu společně podívat na zoubek.
Důvodem nízkého zobrazení vašich nabídek na Zboží.cz a následných prokliků do e-shopu mohou být nesprávně nastavené aukční prokliky nebo ponechání pouze základního nastavení.
Výhody nastavení aukčních prokliků
- Vaše nabídky se mohou zobrazit v doporučených nabídkách v produktu i na vyšších pozicích ve výsledcích hledání
- v detailu produktu zobrazíme vaši nabídku na přední pozici, předběhnete tak konkurenci, která inzeruje stejnou nabídku
- tím oslovíte mnohem více zákazníků, kteří se zajímají o vámi nabízenou položku
- máte větší pravděpodobnost, že zákazník nakoupí právě na vašem e-shopu
- posílíte brand svého e-shopu
- Nabídky se shodnou prodejní cenou jako má konkurence, zobrazíme v produktu na vyšší pozici
- v případě shodné prodejní ceny nabídky zobrazíme v produktu u „nabídek dle ceny“ nabídku s vyšší nastavenou aukční cenou na vyšší pozici (i když cenu za proklik účtujeme dle základního ceníku)
Zobrazení nabídek e-shopů v doporučených pozicích:
Chtěli byste aukci začít využívat, ale nevíte si s nastavením rady?
Nastavení aukčních prokliků můžete provést buď v administraci Zboží.cz nebo v XML feedu.
Nastavení v administraci
- Hromadným nastavením CPC u jednotlivých nabídek pomocí nahráním CSV souboru do systému Zboží.cz v záložce Nastavení aukce → Nastavení aukce pro jednotlivé položky
- Hromadným nastavením CPC u jednotlivých kategorií nabídek pomocí nahráním CSV souboru do systému Zboží.cz v záložce Nastavení aukce → Nastavení pro kategorie
- Hromadným nastavením CPC u jednotlivých nabídek pomocí prodejních cen nabídek v záložce Nastavení aukce → Nastavení pro cenové rozsahy
Nastavení priority při kombinovaném nastavení
Pokud je vybráno víc možností, je jejich priorita následující:
- nastavení u konkrétních položek
- nastavení dle kategorií
- nastavení dle cenových rozsahů
Není-li žádné nastavení, je účtována minimální cena za proklik (v rozmezí 0,50 Kč až 2,5 Kč).
V XML feedu
Nastavení na jednotlivé nabídky v XML feedu (datovém souboru sloužícím k exportu zboží a všech potřebných doprovodných informací).
Je třeba vyplnit tag (značku) MAX_CPC pro maximální cenu za proklik v detailu produktu.
Pomocí tagu MAX_CPC_SEARCH se dále určuje maximální cena za proklik pro samostatné nabídky.
Chcete aukční prokliky začít využívat, ale chcete proces automatizovat?
V tomto případě doporučujeme využít některého z našich partnerů, kteří automatický Bidding poskytují. V rámci červnového měsíce biddingu si pro vás připravili následující akci. Akci můžete využít do konce června.
Zapněte si Bidding Fox ještě v červnu a napište na podpora@biddingfox.com . Získáte tak hodinovou online konzultaci zdarma, která vám pomůže nastartovat efektivní automatický bidding. Jako bonus také dostanete zkušební dobu 30 dní místo standardních 15 dní. Využijte skvělý start do světa automatického biddingu na Zboží.cz..
- BiddingTools + BiddingManager:
BiddingTools a BiddingManager si pro vás exkluzivně připravili balíčky kompletní správy Zboží.cz na 30 dní zdarma. To znamená, že vám profesionálové nastaví bidovací strategie a inzerci na Zboží.cz budou po dobu 30 dnů optimalizovat tak, abyste dosáhli co nejlepších výsledků. Vy se nemusíte o nic starat – dostanete report s výsledky inzerce a navíc ještě zdarma XML audit s tipy pro vylepšení svého feedu, podklady pro cenotvorbu a seznam TOP nejprodávanějších produktů na trhu v segmentech, ve kterých inzerujete.
Stačí se zaregistrovat do BiddingTools, pokud jste větší e-shop nebo do BiddingManageru, pokud jste e-shop střední či menší.
Vyzkoušejte komplexní nástroj CONVIU.Pokud při registraci zadáte kód „JDEMEDOTOHO“ , získáte bidding 7 dní v týdnu a 24 hodin denně, prostřednictvím API na Zboží.cz do 100 produktů zdarma, do 500 produktů za 99 Kč měsíčně a neomezený bidding za 299 Kč měsíčně po dobu půl roku. Zdarma přidáme počáteční audit a školení. Můžeme vám nabídnout i celkovou správu z naší strany se slevou 25 %. Standardně nabízíme po registraci 30 dní zdarma.
Dataweps nedávno změnil ceník svého nástroje Beed a rozjel partnerský program. Chcete-li si nechat poradit, jak využít nástroj s nejvíce možnými pravidly, můžete využít služeb agentur Effectix nebo Proficio. Pokud si Beed chcete spravovat sami, dostanete od Datawepsu s kódem „Zboží.cz měsíc biddingu” během června implementaci za 50 %.
Vyskúšajte MagicScript bidding algoritmus na automatizované riadenie PPC kampaní na 30 dní zdarma. Okrem klasického riadenia na PNO (podiel nákladov na obrate) vieme riadiť PPC kampane aj na maržu – Magic Margin™.
Kompletní seznam biddovacích nástrojů s podrobnějšími údaji najdete v naší nápovědě.
V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit, rádi vám pomůžeme na zbozi@firma.seznam.cz.