Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od listopadu 2024
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v říjnu roku 2024.
Nejsou vaše položky na Zboží.cz dobře vidět a vy si nejste jisti, čím to může být? Máte kvalitně zpracovaný XML feed, nastavenou dopravu, ale stále vašim nabídkám chybí zobrazení a prokliky do e-shopu? Pojďme se tomu společně podívat na zoubek.
Důvodem nízkého zobrazení vašich nabídek na Zboží.cz a následných prokliků do e-shopu mohou být nesprávně nastavené aukční prokliky nebo ponechání pouze základního nastavení.
Zobrazení nabídek e-shopů v doporučených pozicích:
Nastavení aukčních prokliků můžete provést buď v administraci Zboží.cz nebo v XML feedu.
Pokud je vybráno víc možností, je jejich priorita následující:
Není-li žádné nastavení, je účtována minimální cena za proklik (v rozmezí 0,50 Kč až 2,5 Kč).
Nastavení na jednotlivé nabídky v XML feedu (datovém souboru sloužícím k exportu zboží a všech potřebných doprovodných informací).
Je třeba vyplnit tag (značku) MAX_CPC pro maximální cenu za proklik v detailu produktu.
Pomocí tagu MAX_CPC_SEARCH se dále určuje maximální cena za proklik pro samostatné nabídky.
V tomto případě doporučujeme využít některého z našich partnerů, kteří automatický Bidding poskytují. V rámci červnového měsíce biddingu si pro vás připravili následující akci. Akci můžete využít do konce června.
Zapněte si Bidding Fox ještě v červnu a napište na podpora@biddingfox.com . Získáte tak hodinovou online konzultaci zdarma, která vám pomůže nastartovat efektivní automatický bidding. Jako bonus také dostanete zkušební dobu 30 dní místo standardních 15 dní. Využijte skvělý start do světa automatického biddingu na Zboží.cz..
BiddingTools a BiddingManager si pro vás exkluzivně připravili balíčky kompletní správy Zboží.cz na 30 dní zdarma. To znamená, že vám profesionálové nastaví bidovací strategie a inzerci na Zboží.cz budou po dobu 30 dnů optimalizovat tak, abyste dosáhli co nejlepších výsledků. Vy se nemusíte o nic starat – dostanete report s výsledky inzerce a navíc ještě zdarma XML audit s tipy pro vylepšení svého feedu, podklady pro cenotvorbu a seznam TOP nejprodávanějších produktů na trhu v segmentech, ve kterých inzerujete.
Stačí se zaregistrovat do BiddingTools, pokud jste větší e-shop nebo do BiddingManageru, pokud jste e-shop střední či menší.
Vyzkoušejte komplexní nástroj CONVIU.Pokud při registraci zadáte kód „JDEMEDOTOHO“ , získáte bidding 7 dní v týdnu a 24 hodin denně, prostřednictvím API na Zboží.cz do 100 produktů zdarma, do 500 produktů za 99 Kč měsíčně a neomezený bidding za 299 Kč měsíčně po dobu půl roku. Zdarma přidáme počáteční audit a školení. Můžeme vám nabídnout i celkovou správu z naší strany se slevou 25 %. Standardně nabízíme po registraci 30 dní zdarma.
Dataweps nedávno změnil ceník svého nástroje Beed a rozjel partnerský program. Chcete-li si nechat poradit, jak využít nástroj s nejvíce možnými pravidly, můžete využít služeb agentur Effectix nebo Proficio. Pokud si Beed chcete spravovat sami, dostanete od Datawepsu s kódem „Zboží.cz měsíc biddingu” během června implementaci za 50 %.
Vyskúšajte MagicScript bidding algoritmus na automatizované riadenie PPC kampaní na 30 dní zdarma. Okrem klasického riadenia na PNO (podiel nákladov na obrate) vieme riadiť PPC kampane aj na maržu – Magic Margin™.
Kompletní seznam biddovacích nástrojů s podrobnějšími údaji najdete v naší nápovědě.
V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit, rádi vám pomůžeme na zbozi@firma.seznam.cz.