V červenci spustilo Vyhledávání české internetové jedničky Seznam.cz dvouměsíční reklamní kampaň Léto se Seznamem, která lidem představí možnosti, jakými může služba uživatelům pomoct při plánování jejich letních aktivit. Propagace lidi navede například na internetové tipy, rady a návody, jak si užít letošní netradiční léto v Česku.
V kampani se objeví celkem 200 nejčastěji hledaných lifestylových témat souvisejících s létem, která se dle hledanosti a aktuálnosti budou v reklamních vizuálech obměňovat. „Kampaň prostřednictvím letních témat ukazuje, s jakými vychytávkami umí Seznam jako česká služba při hledání na internetu výborně pomoct. Chceme dát lidem vědět, že umíme po zahledání dotazu zobrazit třeba turisticky zajímavá místa, která má smysl navštívit, včetně mapy vedoucí do cíle. Pomůžeme i s předpovědí počasí, aby si cestovatelé u nás mohli zkontrolovat, jestli na výletě nezmoknou. V rámci dalších sezónních aktivit zobrazíme ve Vyhledávání třeba tipy na grilování nebo chutné recepty,“ říká Monika Mašková, brand manažerka Seznam.cz.
Mediamix zahrnuje online i offline média. Z onlinu se jedná o bannerovou podporu, videoreklamu na platformě YouTube a reklamu na sociálních sítích. V offline médiích se kampaň objeví v rámci in-house a externích tištěných médií, v rádiích Expres FM, Classic Praha, v Českém rozhlase. Kampaňový spot poběží také v kinech.
Součástí propagace je i spolupráce s interními a externími influencery na sociálních sítích, kterou připravila agentura WeDigital.