Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od listopadu 2024
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v říjnu roku 2024.
Letní prázdniny jsou za námi a pomalu přichází čas příprav vašich kampaní na hlavní sezonu – Vánoce. Rádi bychom vám nastavení kampaní ulehčili, proto jsme pro vás připravili článek, který vám poradí, jak na správné nastavení informací o doručení.
Setkáváme se se situacemi, kdy nejsou u e-shopu ceny a informace za doručení zcela správně nebo dostatečně nastavené.
Níže jsme vám sepsali nejčastější chyby při nastavení cen a v informacích o dopravě a výdejních místech.
Informace o doručení nebyly delší dobu aktualizovány a neodpovídají skutečnosti. Změnili jste dopravce či výdejní místa, v administraci Zboží.cz jste je však nepřizpůsobili.
Informace o dopravě a výdejních místech máte uvedené ve svém XML feedu pomocí tagu DELIVERY. Abychom mohli nastavení zpracovat, je nutné se přihlásit do administrace Zboží.cz a nastavení z XML feedu potvrdit.
Jednou za čas se stane, že je potřeba přizpůsobit ceny za doručení (např. dopravní společnosti upraví ceník). Proto je nutné, abyste při takových změnách provedli změnu i v nastavení na Zboží.cz. Ceny za vyzvednutí či doručení musejí odpovídat cenám, které uvádíte na svém webu.
Cenu za dobírku je nutné přičíst k základní ceně za doručení. Zboží.cz základní cenu za doručení a cenu za dobírku nesčítá, proto je potřeba cenu uvést kompletní.
Při výběru partnerských, ale i svých vlastních výdejních míst, uvádíte pouze „vybraná výdejní místa“. Zobrazíme pouze ty adresy, které máte v administraci Zboží.cz zaškrtnuté. V případě, že přidáme nová výdejní místa partnerských výdejních míst, nedokážeme je u vašeho e-shopu zobrazit. Doporučujeme proto přidaná výdejní místa zkontrolovat a případně nastavení změnit na „celou síť“ výdejních míst (pokud všechna výdejní místa dané sítě využíváte).
U nabídek, u kterých máte dopravu zdarma, je potřeba v administraci Zboží.cz uvést hodnotu „0“. V případě, že ponecháte kolonku prázdnou, znamená to, že daný způsob doručení nepodporujete. Zkontrolujte si prosím, zda tyto hodnoty neúmyslně nezaměňujete.
U všech svých nabídek máte nastavenou stejnou cenu za doručení či vyzvednutí bez ohledu na cenu nabídky či její velikosti. U každé nabídky je nutné uvést cenu za doručení bez jakýchkoli podmínek (př. cena nabídky je 490 Kč, doprava zdarma až při nákupu nad 1500 Kč).
Další informace k nastavení dopravy najdete v naší nápovědě.