Příprava kampaní na Vánoce patří ke každoročním činnostem, bez kterých se žádný e-shop neobejde. Aby byly vaše nabídky na Zboží.cz lépe vidět a zároveň i zaujaly zákazníky, připravili jsme pro vás pár tipů, které vám pomohou vaše nabídky zviditelnit.
Rozšířený název nabídky PRODUCT
V XML feedu je možné využít rozšířený název nabídky, ve kterém můžete k oficiálnímu názvu výrobku uvést i klíčová slova, dle kterých bude moci zákazník vaši nabídku na Zboží.cz najít. Vhodným názvem podpoříte zobrazení své nabídky ve výsledcích hledání i při hledání obecnějších klíčových slov.
Nezapomeňte také na nastavení tagů CATEGORYTEXT a PARAM, o kterých jsme psali v tomto článku.
Informace o dopravě a výdejních místech
Nastavení informací o dopravě a výdejních místech hraje velkou roli v rozhodování zákazníků o koupi výrobku právě na vašem e-shopu. Zkontrolujte si proto, zda máte tyto informace nastavené a odpovídají cenám, které uvádíte na svém webu. Podrobnější informace k nastavení dopravy jsme vám sepsali na začátku září v článku na blogu.
Bonusy k objednávce v tagu EXTRA_MESSAGE
Své zákazníky můžete zaujmout i pomocí nabízeného bonusu k objednávce zdarma. Využít můžete například dárek zdarma, příslušenství zdarma či nabídku prodloužené záruky. Zákazníci rádi dostanou nějakou tu pozornost k objednávce navíc. Pokud tedy tyto bonusy nabízíte, nezapomeňte je k nabídkám uvést. Můžete tak oslovit zákazníky konkurence, která tyto bonusy neuvádí nebo nenabízí. Vybírat můžete z těchto možností EXTRA_MESSAGE.
Aukční prokliky
Čím výše se bude vaše nabídka ve výsledcích hledání nacházet, tím větší bude pravděpodobnost, že své zákazníky svou nabídkou zaujmete. Na vyšších pozicích lépe oslovíte zákazníky, kteří na Zboží.cz hledají vhodné výrobky ke koupi. Nenechávejte proto nic náhodě a zviditelněte své nabídky pomocí aukčních prokliků. Možnosti nastavení jsme vám sepsali do červnového článku na blogu.
Hodnocení obchodu
Zákazníci se rozhodují o koupi dané nabídky i dle hodnocení vašeho e-shopu. Doporučujeme proto podpořit sběr hodnocení pomocí standardního konverzního kódu. Na základě zaslaných informací o objednávce dokážeme zákazníka oslovit a vyzvat ho k ohodnocení nákupu na vašem e-shopu. Ze zkušeností víme, že spokojení zákazníci se málokdy sami vrátí k ohodnocení e-shopu, proto je rádi za vás oslovíme a k hodnocení vyzveme.
Nevíte si s nastavením rady? Neváhejte se na nás obrátit na zbozi@firma.seznam.cz, rádi vám pomůžeme.
Tým Zboží.cz