Jiří Studený, který se v Seznamu věnuje výkonnostní reklamě, ve své prezentaci na letošním Sklik Expert Fóru vysvětlil, proč je důležité věnovat pozornost i menším účtům a co je může ohrožovat.
Je zcela pochopitelné, že většinu času věnujeme velkým účtům, na kterých se stále něco děje a chceme je mít co nejvíce pod kontrolou. Na ty menší pak ale nezbývá dostatek času a ze zkušenosti nad stovkami klientů agentur všech velikostí víme, že mohou z triviálních chyb vzniknout závažné potíže. Jirka představil tři chyby, které při své práci s klienty potkává nejčastěji. Jsou to například zablokované inzerce, které mohou způsobit, že se přestane zobrazovat celá kampaň.
Proto divákům Jirka nastínil také postupy, jak v krátkém čase odhadnout, co je potřeba optimalizovat a jak co nejrychleji odhalit účty, kampaně a sestavy, kterých se to může týkat.