Dosáhli jsme jednoho milionu registrovaných uživatelů. Měsíčně přibyde na službě průměrně 4000 nově registrovaných uživatelů a zobrazí si ji dva miliony návštěvníků. To odpovídá asi 50 % domácností v Česku.
Kupi Retail Monitor: Více než 200 milionů záznamů denně, aneb jak se v 21. století měří FMCG
Lidské oko dokáže mrknout až 5× za vteřinu. Server Kupi.cz během stejné doby zvládne zpracovat 1000 záznamů v FMCG jen o uživatelském chování. Za pouhý den počet všech zpracovaných záznamů činí až 200 milionů. Tak by se dal ilustrovat objem měřených dat, která přináší Kupi Retail Monitor.
Online letáky a zboží pod lupou
Velká část FMCG hráčů na českém trhu nemá dostatek dat na vyhodnocování svých promocí. Často tuto práci dělají jen v tabulce v Excelu. Proto Kupi.cz spustilo Kupi Retail Monitor, založený na nákupním chování téměř 2 milionů spotřebitelů. Dokáže monitorovat data potřebná pro efektivní kampaně výrobců i obchodních řetězců v FMCG. Ty klient dostane přehledně vizualizované v reportech, o které má zájem. Kupi Retail Monitor dokáže například měřit a vyhodnocovat:
- Jak si lidi prohlížejí letáky a které produkty je zajímají
- Návštěvnost letáků či produktů a reakce lidí na ně
- Umístění produktů v letácích
- Vývoj a srovnání cen zboží
- Délku trvání slevových akcí
- Monitoring konkurence
Jak vypadají ukázkové reporty
Aby vaše firma už nikdy nemusela řešit nedostatek dat, jejich nepřesnost a neaktuálnost, nebo samotnou vizualizaci, můžete si požádat o ukázkové reporty z Kupi Retail Monitoru. A to prostřednictvím jednoduchého formuláře.
Top 30 promovaných brandů v kategorii dezerty a pudingy
Tým Kupi.cz