9. 12. 2020

Kupi Retail Monitor: Více než 200 milionů záznamů denně, aneb jak se v 21. století měří FMCG

Lidské oko dokáže mrknout až 5× za vteřinu. Server Kupi.cz během stejné doby zvládne zpracovat 1000 záznamů v FMCG jen o uživatelském chování. Za pouhý den počet všech zpracovaných záznamů činí až 200 milionů. Tak by se dal ilustrovat objem měřených dat, která přináší Kupi Retail Monitor.

Online letáky a zboží pod lupou

Velká část FMCG hráčů na českém trhu nemá dostatek dat na vyhodnocování svých promocí. Často tuto práci dělají jen v tabulce v Excelu. Proto Kupi.cz spustilo Kupi Retail Monitor, založený na nákupním chování téměř 2 milionů spotřebitelů. Dokáže monitorovat data potřebná pro efektivní kampaně výrobců i obchodních řetězců v FMCG. Ty klient dostane přehledně vizualizované v reportech, o které má zájem. Kupi Retail Monitor dokáže například měřit a vyhodnocovat:

  • Jak si lidi prohlížejí letáky a které produkty je zajímají
  • Návštěvnost letáků či produktů a reakce lidí na ně
  • Umístění produktů v letácích
  • Vývoj a srovnání cen zboží
  • Délku trvání slevových akcí
  • Monitoring konkurence

Jak vypadají ukázkové reporty

Aby vaše firma už nikdy nemusela řešit nedostatek dat, jejich nepřesnost a neaktuálnost, nebo samotnou vizualizaci, můžete si požádat o ukázkové reporty z Kupi Retail Monitoru. A to prostřednictvím jednoduchého formuláře.

Top 30 promovaných brandů v kategorii dezerty a pudingy

Tým Kupi.cz