Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od listopadu 2024
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v říjnu roku 2024.
Zjednodušujeme stávající řešení souhlasu se zasíláním dotazníku spokojenosti. Od ledna 2021 stačí dát uživateli možnost odmítnout zaslání dotazníku.
Kterých e-shopů se novinka týká?
Obchody, které používají standardní měření konverzí a předávají nám e-mail zákazníka pro sběr hodnocení.
Od kdy textaci změnit?
Na vašich stránkách bude možné změnu provést kdykoliv. Díky zrušení sběru souhlasů můžete získat více hodnocení vašeho obchodu, které vstupuje také do řazení nabídek na Zboží.cz. Budeme rádi i za zpětnou vazbu, jak se změna projevila u vás.
Nadále je nutné, aby předávání osobních údajů zákazníka bylo součástí vašich obchodních podmínek. Doporučenou textaci najdete v naší Nápovědě.
Přizpůsobujeme e-mailové oslovení zákazníků, které žádáme o hodnocení obchodu. Samotný hodnotící dotazník stále obsahuje logo vašeho obchodu. Doporučujeme zkontrolovat, že vaše logo je aktuální. Logo snadno nastavíte ve vašem účtu na Firmy.cz, nebo nám ho pošlete na zbozi@firma.seznam.cz a my nahrání loga zajistíme. Minimální rozměr je 140 x 140 px.
Z jaké adresy odesíláte e-maily?
Nadále používáme pro rozeslání adresu recenze@recenze-zbozi.cz. Pro lepší orientaci zákazníka bude jako jméno odesílatele uveden název vašeho e-shopu. Zároveň upravujeme podobu e-mailové zprávy.
Jak často e-maily posíláte?
Každého uživatele oslovíme maximálně jednou za 8 dní. Pokud využíváte vlastní řešení pro sběr zákaznické zkušenosti, doporučujeme možnost jej nahradit naším dotazníkem. Díky tomu nebude uživatel zahlcen mailingy z několika různých zdrojů ke stejné objednávce. Texty recenzí ze Zboží.cz můžete dále používat na vašem webu prostřednictvím API Zboží.cz.
Co všechno dotazník zjišťuje?
Nová podoba dotazníku obsahuje sedm prvků včetně hodnocení komunikace obchodu. Chybí vám v dotazníku nějaká informace? Napište našim konzultantům na zbozi@firma.seznam.cz. Vaši zpětnou vazbu využijeme při dalším vylepšování dotazníku.
V souvislosti s těmito změnami aktualizujeme Obchodní podmínky Měření konverzí. Od 1. ledna 2021 vstupuje v platnost nová verze, kterou najdete v Administraci Zboží.cz v záložce Měření konverzí.
Mail koncovému uživateli – hodnocení obchodu:
Dotazník hodnocení obchodu:
Mail koncovému uživateli – hodnocení produktu:
Dotazník hodnocení produktu: