Seznam Nákupy nyní pohodlně s jediným přihlášením
Nově máte možnost vstupovat do rozhraní Skliku i Zboží.cz jediným loginem jako vlastník účtu i jako uživatel, pokud jste správce účtu. Přesun mezi rozhraními tak bude naprosto plynulý.
Z důvodu rozvoje Produktových inzerátů od pondělí 15.2.2021 měníme způsob, kterým započítáváme jejich zobrazení a odvozené metriky. Nově se budou zobrazení započítávat až ve chvíli, kdy dojde k reálnému vykreslení reklamní zóny uživateli. Jaký vliv to bude mít na statistiky a s čím je třeba počítat?
Od loňského podzimu testujeme a postupně nasazujeme tzv. karusel. Uživatel v něm má možnost si u Produktových inzerátů zobrazit další nabídky a vybrat si tak z většího množství nabídek.
U nabídek navíc zobrazujeme extra message, pokud je u nabídky ve feedu obsažená, a informace, že je daná nabídka skladem, pokud je hodnota delivery date 0 (skladem).
Z dosavadních testů víme, že Produktové inzeráty zobrazené v karuselu dosahují vyšší míry prokliku i konverzního poměru.
Protože se počet zobrazených nabídek v případě rozkliknutí více nabídek zvýší z 5 až na 24, roste v kampani s Produktovými inzeráty počet zobrazení. Prozatím nadále platí, že je možné od jednoho inzerenta zobrazit max. 2 nabídky.
Od 15.2.2021. se maximální podíl zobrazení karuselu zvýší z dosavadních 40 % hledání na 100 % na desktopu i na mobilu. Zároveň u kampaní s Produktovými inzeráty začneme započítávat pouze zobrazení, kdy mohl uživatel reklamu reálně vidět. Kombinace těchto změn může mít vliv na počet zobrazení i CTR vašich kampaní s Produktovými inzeráty.
Přechod na vizibilní imprese u textové reklamy a v obsahové síti plánujeme.
Za celý tým Skliku David Velechovský a Martin Lohner