Ke stávajícím možnostem výběru kampaní pro statistický report – dle aktivity nebo konkrétní vybrané – přidáváme možnost filtrovat kampaně dle jejich typu. Nově si můžete nastavit např. automatický report pro všechny kampaně typu vyhledávací. Ten bude obsahovat i všechny vaše v budoucnu přidané vyhledávací kampaně.
Co je ještě dobré vědět? Filtr není možné kombinovat s výběrem konkrétních kampaní. Můžete použít jedno nebo druhé. Lze jej však kombinovat s výběrem sítě, takže si můžete pro report vytáhnout např. typ kampaní Produktová a zároveň typ sítě Obsahová, čímž získáte statistiky jen za dynamický banner a dynamický retargeting.
Nestandardní typy kampaní
Kombinovaná – kombinovanou kampaň již není možné běžným způsobem vytvořit. Pokud kampaň tohoto typu v účtu máte, může vám to komplikovat vyhodnocení při reportingu nebo např. při filtraci. Neváhejte se obrátit na podporu. Kampaň vám rádi převedeme na požadovaný typ.
Zboží.cz – nový typ kampaní, který přibude v rozhraní Skliku v souvislosti se sjednocováním Skliku a Zboží.cz pro novou platformu Seznam Nákupů. V současnosti (březen 2021) se ve vašich účtech žádné kampaně tohoto typu nenachází a ve všech stávajících šablonách reportů tento typ zvolený nebude. Tedy nastavení zdroje dat pro vaše reporty se bez vašeho zásahu nijak nezmění. Více informací se dozvíte již brzy.
Co bude dál
Intenzivně pracujeme na nových reportech, které všem práci se statistikami zlepší a také stávající pomalé generování reportů zrychlí. Podporu na filtry kampaní také přidáme do Sklik API.
Za celý tým Skliku David Velechovský